{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
988 visninger | Oprettet:

Livmoder Betændelse {{forumTopicSubject}}

Ja nu er jeg delvis kommet mig over chokket efter at Nigi er blevet opereret for livmoderbetændelse... Det forløb sig således, hun har altid været livlig og fyldt med energi, indtil i lørdags, halen røg imellem benene og hun ville ikke spise, hun ville stort set ingenting, og hun skulle tisse hele tiden(fordi hun drak masser af vand), jeg kontaktede Vagt dyredoktoren som sagde lad det stå til et par dage og så få hende ind hvis det ik ændrer sig.Så i mandags blev det altså for meget for mig, ringede til vores dyrlæge da de åbnede og sagde jeg skulle ha en akut tid til hende, hvilket jeg fik til 45min efter opkaldet smiley Og HELDIGVIS da, det viste sig hun havde MASSIV betændelse i livmoderen så hun skulle jo så opereres(var meningen hun skulle steriliseres alligevel) Og ud af den operation fjernede de HOLD NU FAST I BORDET 1.8kg betændelse............... GIIIIISP tænkte jeg bare, og Nigi har overhovedet ik vist tegn på noget har været galt før lørdag..... vi fik jo så af vide, det var i absolut SIDSTE ØJEBLIK jeg kom ind med hende, 24timer mere og hun havde formentligt endt i hundehimlen :-(.... Men idag har hun det godt igen og energien er vendt tilbage så hun er den glade hund hun plejer at være smiley dejligt dejligt..... nå ville da bare dele det med jer. er så glad for jeg har fået min Hund tilbage smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af ikea skydedør 1.500 kr.
  • Lækkende WC 1.230 kr.
  • Hjælp til ukrudt 2.250 kr.
  • Rengøring af 152 m² hjem 500 kr.
  • Opvasker 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Livmoder Betændelse
  • #1   11. mar 2009 Ja livmoderbetændelse er en skræmmende sygdom:-(

Godt du nåede ind med hende og fik hende opereret..

• #2   11. mar 2009 Ja skræmmende... det ik ordet... smiley regningen bagefter gør det så ik bedre, så hun har fået af vide at når hun engang dør af alderdom så bliver hun udstopet... smiley ej det nu ik så slemt vi "slipper" med 6***kr for den tur, men det pengene værd, nu hun er tilbage i bedste velgående.

• #3   11. mar 2009 Det er en skræmmende sygdom. Nogle kan gå som din uden de store symptomer og så kan det vare for sent. Godt i nåede det og håber hun har det godt

• #4   11. mar 2009 Hun har det strålende, hvis det stod til hende så skulle hun blæse rundt og tumle med Kvik igen som hun plejer... men det må lige vente nogen dage endnu.. smiley

• #5   11. mar 2009 Kim S - smiler - det var vel nok godt at I nåede det, alt mulig held og lykke fremover med hende.

• #6   11. mar 2009 Det er en rigtig led sygdom!!! Min brors schæfer overlevede den desværre ikke. Mine tæver er/bliver steriliseret. Jeg VED at jeg ikke skal avle og jeg oplevede min brors hund kæmpe for livet. DET vil jeg aldrig opleve igen!!!
    Men dejligt at hun er på mærkerne igen.
    Har I ikke sygeforsikring på hende?

• #7   11. mar 2009 nej vi har ikke "kasko" forsikring på hende... men de tgør nu heller ik så meget, vi har istedet valgt at afsætte et fast beløb til uforudsete ting istedet for den dyre "kasko" forsikring

tak tak Britta smiley

• #8   11. mar 2009 Jeg synes nu ikke at 100,- om måneden er meget, men sådan er vi jo så forskellige:-))
    Men jeg var glad for mine, da jeg havde dyrlægeregninger på 25.000,- på 1½ måned:-))

• #9   11. mar 2009 Godt I nåede det! Og vær du bare glad for, at hun ikke blev opereret i vagten, for så havde prisen været omkring det dobbelte (!)

• #10   11. mar 2009 Hej

Har prøvet det samme. Det var vores lille cavalier tæve, hun fik blødende livmoder betændelse.

Stakkels lille tæve godt hun kom over det.

Kh
    Laila

• #11   11. mar 2009 100kr om måneden det kunne vi ik nøjes med, mener det var 1350 om året pr hund vi skulle gi og havde en selvrisiko på 1700kr... så blev jeg enig med mig selv om at jeg hellere ville lægge 500kr til side hver måned til sådanne ting... smiley så har man jo oz selv glæde af pengene i tilfælde de ik bliver nødvendige at bruge smiley istedet for de ryger i forsikringernes bundløse lommer smiley

• #12   11. mar 2009 Majbritt >> Prisen skræmmer mig skam ikke smiley havde det kostet det dobbelte havde jeg skam gladeligt betalt det oz, bare hun kommer hjem i go behold, hvilket hun jo så gjorde smiley

• #13   11. mar 2009 Kim:

Jeg betaler ca. 1400,- om året pr. hund og har en selvrisiko på 300,-......... De 1400,- dækker den lovpligtige ansvar/udvidet ansvar/ sygeforsikring.

• #14   11. mar 2009 Nej føj for en oplevelse! Godt i nåede til dyrlægen i tide. Har fået min Frida steriliseret, så lige det kommer jeg heldigvis ikke til at opleve. smiley

God bedring med hende.

• #16   12. mar 2009 Hold da op en ordentlig portion, ja vi fik så dog ikke at se, men fik af vide de ikke havde set noget større på så ung en hund før smiley

Mette (medlem af tavlemafiaen) .>> Hvor har du forsikret henne til den pris?? for det da NOGET billigere end det vi skulle gi

• #17   12. mar 2009 Det var dælme en slem omgang for hende, Kim - GODT at I kom afsted i tide!

Med hensyn til forsikring - jeg kan ikke lade være med at anbefale sygeforsikring ligeså.

Vi betaler 1800 kr om året i ansvar/udvidet ansvar/sygeforsikring og har en selvrisiko på 522 kr.

Cassius tilragede sig en alvorlig skade i oktober måned og prisen for den nærmer sig 30000 kr nu. Vi har betalt 80% selv, resten har forsikringen taget.
    Inden han er færdig med denne skade, har forsikringen givet os mere tilbage, end vi kommer til at betale i hele hundens levetid.

Selvom man sparer op, så tror jeg på, at det først rigtig kan svare sig, hvis man i forvejen har penge at tage af. Det kan jo være i morgen, at hunden bliver ramt af noget, der koster over 20000 kr. at få repareret.. Og har man så ikke nået at få mere end 2000 på kontoen, så er man dælme ildestedt.

• #18   12. mar 2009 Selv om man har en forsikring, skal man i forvejen have penge at tage af. Der går jo lige nogle uger inden forsikringen får sagsbehandlet sagen og udbetaler pengene.

• #19   12. mar 2009 Jeg giver ca. det samme som Mette og er forsikret i Dyrekassen. Dyrekassen og Alm. Brand er vist ca. samme pris og begge rigtig gode.

• #20   12. mar 2009 Kim S:

Mine hunde er forsikret i Alm. Brand.

Ca. 1400,- om året pr hund. Som jeg skrev in dbefatter det ansvar/udvidet ansvar/sygeforsikring. Selvrisiko 300,- og de dækker 80 %.....Gælder hele hundens liv:-).

JA, man skal selv lægge ud, men pengene kommer indenfor en uge eller 2..... DET er også værd at tage med:-)

• #21   12. mar 2009 Mette (medlem af tavlemafiaen) .>> Det kunne da godt være jeg lige skulle ha taget et tjek på den forsikring så, når du ik giver mere end det.

• #22   12. mar 2009 Kim S:

Jeg vil sige at pengene er givet RIGTIG godt ud:-))

Kommentér på:
Livmoder Betændelse

Annonce