{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  gåtur med hunden
  • #1   11. jan 2007 Charlotte, kan det tænkes du går for langt for ham?

  • #2   11. jan 2007 Vores gjorde det i trods i en periode, han ville bare teste os, i følge hundetræneren, men ved selvf. ikke om det er det samme med Tyson... Vores stoppede og nægtede at gå, og gik man så den vej, den vej han trak, så gik han een meter, stoppede og trak så tilbage den vej han lige nægtede, var ved at blive sindsyg. smiley
    Men efter nogle dage hvor vi skærpede regler og så'n, samt, lokkede og trak ham fremad når han nægtede, så gav han op og gad ikke den leg mere. smiley


  • #3   11. jan 2007 Selvom vi tit går med min veninde og hendes hund, gider han ikke altid at følge med.. det er ligesom om der ikke er noget der hjælper.

  • #4   11. jan 2007 janie F - jeg går normalt ikke så langt med ham, men han er snart 7 mdr, så synes det er lidt underligt.
    det er også mest om morgenen han ikke gider, der burde han ha behov for en lille tur.


  • #5   11. jan 2007 Louie gad heller ikk da han var mindre- og det er stadig galt en gang imellem, men det hjælper når jeg har flexi på ham og strækker den helt ud så jeg er så langt fra ham som muligt og og tramper i jorden som om jeg løber- så kommer han farende!! he he...

  • #6   11. jan 2007
    * Formand For Team Vomløs* .
    jeg går overhovedet ikke lange ture med ham. og hvis han nægter prøver jeg at få ham med og hvis han ikke vil går jeg altid tilbage igen, nogen gange når jeg kun 20 meter med ham før han sætter sig og nægter at gå.


  • #7   11. jan 2007 Charlotte, det kan sagtens have noget at gøre med at han overvældes af indtryk og sætter sig ned for at fordøje det hele indtil han er parat til at gå videre..

    Det gjorde Karla også meget som yngre.. Så sad hun der og sugede til sig og kiggede på den store verden..


Kommentér på:
gåtur med hunden

Annonce