{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
392 visninger | Oprettet:

Åh Nej! {{forumTopicSubject}}

Har lige oplevet noget forfærdeligt...
For en lille time siden var vi ude og gå med en vi kender og hendes amerikanske bulldog, Tyson og hende er "kærester"... vi står så ude på en græsplæne hvor der kommer en anden han hund, Tyson ryger i snor da ham og den anden hanhund ikke kan døje synet af hinanden (desværre). Nå men ham han hunden er meget interesseret i Soya (amerikanske bulldog) da hun er i løbetid, Fatter ikke hvorfor vores veninde ikk tog soya i snor. hmmm. Nå men vi står og snakker, og lige pludselig ser jeg ham den anden han hund er hoppet på Soya og er ved at parre sig, jeg råber selvfølgelig højt da jeg ved hun ikk skal have hvalpe igen (hun fik hvalpe i maj sidste år) Så ejeren af hanhunden, løber hen og river, og mener virkelig flår ham ud af underlivet på soya, og begge hunde SKRIGER og soya fare sammen på græsset og ryster på bagbene, og hulker... virkelig synd, blev simpelthen så forskrækket så tror det er løgn, det hyl begge hunde kom med var så forfærdeligt!... Men soya er bedre nu, men hun er hævet lige oppe ved starten af ryggen der ved haleroden! Nogle der ved om det kan betyde noget? Ved der kommer en dyrlæge imorgen og kigger på hendes underliv!... Puha!
Ville bare lige fortælle det!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Åh Nej!
Kommentér på:
Åh Nej!

Annonce