{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Gamle hunde..
  • Jeanette O
    Jeanette O Online Tilmeldt:
    jun 2014

    Følgere: 11 Emner: 13 Svar: 2.172
    #2   14. feb 2018 Jeg ved ikke hvor meget der er opreklameret møg

    Jeg ved at Lupusan gelenkkraft virker på min tæve med begyndende gigt i ryggen

    Samt hun har dækken på om vinteren


  • #3   14. feb 2018 Vores anden hund der har andre problemer, har glæde af sådan noget grønt stads i maden.... Men det vil min sgu ikke spise.

  • #5   14. feb 2018 fisk.. det er ikke min hunds tilskud.. det er sådan en bøtte på størrelse med en creme, og så er det sådan noget giftigtgrønt pasta.
    Vi har prøvet at give min det osse, men hun kan godt se at maden så ser 'forkert' ud, og så skal hun tivertifald ikke ha det!


  • #6   14. feb 2018 Lanka fik alverdens tilskud, fra hun var 10 år. Et godt seniorfoder med MSM og Glucosamin, ekstra tilskud til led mv.
    Da hun så fik dårlige nyrer som 12-års, var jeg nødt til at fjerne det hele, og sætte hende over på "skod"-diæt-foder, der ikke indeholder noget som helst ekstra, til den gamle hund.

    Mirakuløst nok - ja, så er hun stadig fit-for-fight efter snart tre år på diæt-foder, og jeg kan overhovedet ikke mærke, at hendes tilstand er blevet dårlige, efter jeg tog alle tilskudene fra hende... Det er sgu lidt tankevækkende, synes jeg.


  • #7   14. feb 2018 Her bruger vi også at give kombineret glucosamin/MSM/chondroitin m.v. både til os selv og hundene.
    Jeg kan se på Sibbe, når hun skal have det - holder gerne en pause om sommeren og når så hun i løbet af efteråret begynder at se lidt "stiv" ud, så starter vi op igen - det hjælper, det er tydeligt at se.
    Og mine knæ gør ondt og knirker som en gammel trædør, hvis jeg selv holder pause - 3-4 dage med pillerne, så holder de kæft igen og generne er væsentlig mindre.
    Min mand til gengæld, han siger at han ingen virkning mærker....


  • #8   14. feb 2018 min 11 årige gamle mops med gigt i bagbenene og tilbøjlighed,især i fugtigt vejr, svamp mellem poterne OG halvdårligt syn,

    lakseolie i maden,HVER dag,sammen med sit normale tørfoder,der altid er tilsat grøntsager,eller reven gulerod,samt vådfoder.

    Jeg synes,olien hjælper,på div. skavanker,OGSÅ på synet.

    og,når det er rigtigt koldt,får han dækken på ,og når der saltes,ballonsko,som selvfølgelig tages af,med det samme,når vi er inde i opgangen.

    Olien hedder brit care, han får 4 ml. om dagen, det svarer til 12 kg. han vejer 11 kg ja,han er en stor sort hanmops,som iøvrigt ikke har et eneste gråt hår i sin pels,kun "mulen" er gråmeleret.

    Indrømmet,han bliver passet i "hoved og røv",men han skulle gerne have mange mange år endnu,og jeg har lidt på fornemmelsen,at den olie er ihvertfald for min hund, et "vidunder middel"

    men jeg må selvfølgelig indrømme,at sammen med olien,får han øjendråber hver dag OG smertestillende for gigten,begge dele dyrlæge ordineret,så "vidundermidlet",ville ALDRIG kunne stå alene,som mopsens eneste "medicin",men altså kun som tilskud.

    hilsen

    vibeke



  • #9   14. feb 2018 fedest, så er der da lidt at kigge på det næste stykke tid

  • #10   14. feb 2018 Jeg fodrer med hillsj/d pga gigt i knæ og ryg. Det har fungeret fantastisk for min hund og har holdt ham smertefri i mange år nu. Han trives også generelt bedst på foder med korn.

  • #11   14. feb 2018 Lotus er korsbåndsopereret i begge bagben. Hun får i øjeblikket Flexadin. Men fra og med i dag kommer hun på StrongJoint og Strongbuilt, som jeg har bedre erfaring med. Hun bliver holdt igang med spor, "lange" gåture hver dag og svømning hver onsdag aften smiley Derudover sørger jeg for at hun aldrig bliver kold. Hun har altid dækken (både BoT og vinterdækken) på når hun er med i bilen i kulden.

  • #12   14. feb 2018 Vi bruger noget det hedder Atrophos Forte(elelr noget i den stil, posen er smidt væk smiley ) til vores gammelnok.. Vi har overvejet at prøve Innordic StrongJoint til hende, men hun fungerer rigtig godt på Forten, så vi er lidt "why fix what isn't broken".. Hun har en ledbåndsskade i en hofte og kan godt blive lidt stiv, men med Forten, gode gåturer i hendes eget tempo og et godt foder, så behøver vi kun smertedække når hun har været ude i mange timer smiley

  • #14   15. feb 2018 Vores gamle dame får hyben, kokosolie og senior foder ( essentials ) til hendes begyndende stive ben smiley
    Derudover har hun altid dækken på i vinter perioden.

    Det hjælper hende smiley


Kommentér på:
Gamle hunde..

Annonce