640 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Er din hund forvundet (løs hund i Stårup) Er din hund forvundet (løs hund i Stårup)

Da jeg var ude og gå med Bobo i dag, på en mark, hvor jeg ved der ikke høre hunde til egendommen, var der pludselig en løs hund.

Jeg vil tro det var en blanding mellem noget rotweiler og Schæfer, det var en tæve og den var ung, jeg vil tro den var 1 års tid.

Den havde hundetegn på, formet som et hjerte, emn jeg kunne ikke komme til den, så jeg kunne se, hvad der stod på det.

Jeg ringede selvfølgelig til politiet, og fortalte at den var set der, hvis der nu var nogle der skulle efterlyse den.

Det var forøvrigt i Stårup ved Nykøbing Sj.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klipning af hæk 1.000 kr.
  • Udskiftning af rør del på afløb 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 1.500 kr.
  • Klipning af hæk 800 kr.
  • Ophæng af fjernsyn og billeder 900 kr.
  • Køkkenamatur er løst 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er din hund forvundet (løs hund i Stårup)
  • #1   21. jan 2007 Hmmm...Håber da at den stakkels hund kommer hjem igen. Der må jo være nogen der savner hende.

• #2   21. jan 2007 Ja det må vi håbe, jeg er ret sikker på at hun er elsket, ellers køber man vel ikke et hundetegn, formet som et hjerte.

Hilsen Marianne

• #3   21. jan 2007 Det er jo ikke sikkert at de havde fundet ud af at den manglede endnu. Det kan jo også være, at det er en hund som jævnligt stikker af, men kommer hjem igen.

Så vidt jeg ved, tager politiet ikke ud og fanger hunde, de kan hente den og anbringe den på et internat, indtil ejeren er fundet, hvis hunden på forhånd er fanget.

Denne hun havde jo hundetegn på, så hvis jeg havde kunnet kommet til den, så jeg kunne læse, hvad der stod, så havde jeg selvfølgelig selv ringet til ejer.

• #4   21. jan 2007 hun=hund smiley

• #5   21. jan 2007 Ja - sku lige til at sige at det ku jo være en af de hunde som tager sig en tur ind imellem -
    Sådan en bæst har jeg også - hun kommér hjem igen når hun har løbet af -
    De andre skal ik være væk særlig længe før jeg panikker - men Dunse - det er helt naturligt - hun har et strejfergen -
    Og heldigvis ved jeg nogenlunde hvor hun er -
    Vi bor frtiliggende - og hun bruger markerne til at strække ud op...

Kan jo være det bare er en med samme gen...

Kommentér på:
Er din hund forvundet (løs hund i Stårup)

Annonce