901 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Halsbånd til hvalp og gitter til afspærring af køkken Halsbånd til hvalp og gitter til afspærring af køkken

Hej smiley jeg henter hund nr. to om en lille uges tid, og har derfor lige tre praktiske spørgsmål:

1. Kan i anbefale et gitter til en åbning på 110 cm. De fleste går kun til 106 cm. Jeg har kig på dette, dog i den lidt dyre ende: http://www.zooplus.dk/shop/hund/hundehus_hundegaard/hundelem/hundelem_hundegitter/348030
Men jeg ville lige høre om der var nogle der ved om det er godt, og nemt at åbne døren, også med noget i hænderne?

2. Kan i anbefale et billigt (under 150 kr.) halsbånd til en hvalp, af langhåret race, som den kan vokse i. Det vi brugte på Ciwi ødelagde pelsen om halsen en del, så det vil vi ikke genbruge. Det må gerne være halvkvæl eller fast. Men kun fast hvis det ikke skal skiftes hver måned, mens den bette vokser.

3. Er der nogle ting som bare er et must have når man har to hunde af samme størrelse?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af et hvepserede på størrelse med en håndbold lige ved indgangen til mit hus 1.000 kr.
  • Sætte 2 lamper op 800 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Halsbånd til hvalp og gitter til afspærring af køkken
  • #1   7. apr 2018 Man kan købe et forlængelse stykke til trappegitere så de bliver bredere.
    Eller så sæt en træliste på 2 cm i hver side af gitteret, så har du jo dine 110 cm.

Angående halsbånd, så køb et rundsyet læder, de ødelægger ikke pelsen.
    God fornøjelse med den lille nye.

• #2   7. apr 2018 Han får også et rundsyet læderhalsbånd når han er oppe i "voksenstørrelse", men jeg syntes de er lidt for dyre bare at bruge i 4-6 måneder, derfor ville jeg høre om der var et billigt alternativ som ikke ødelægger pelsen mens han vokser smiley

• #4   7. apr 2018 Find et brugt?

Kommentér på:
Halsbånd til hvalp og gitter til afspærring af køkken

Annonce