Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.
  • Hækklipning af ca. 38 m inkl. bortkørsel 2.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Købe hunde i polen??
  • #1   1. feb 2007 Hvis det er til digselv, så er der ingen problemer, men du skal selvfølgelig have orden på nogle toldpapir og vaccinationer osv.

hvis det er til at sælge vidre, så skal du momsregisteres og have en importtilladelse

• #2   1. feb 2007 det lyder ikke lovligt......
    prøv at kigge på fødevarestyrelsens hjemmeside der står en hel masse om import af hunde og katte...:)

• #3   1. feb 2007 jeg mener bare de skal chippes inden de kommer til Danmark.. ellers kan de vist ikke komme ind mener jeg...?

• #4   1. feb 2007 hehe ahh hold kæft mark.. jeg var bare nysgerrig :D:D skal nok bruge en tæve engang til sommer nemlig

• #5   1. feb 2007 Lige meget hvad du henter ad antal og race. Skal du have en import-tilladelse.

Og der er mange særregler, man skal være opmærksom på. Man kan hellere ikke bare køre gennem tolden, der er vist kun CPH- lufthavn, og en enkelt eller to grænseovergang mod tyskland.... Er ikke helt sikker! smiley

• #6   1. feb 2007 Men kig på www.fødevarestyrelsen.dk eller på DKK-hjemmeside, under import.

Skal selv hente en Hvalp hjem, fra tyskland her i slutningen af Maj, så hvis du har nogen Specifikke spørgsmål, vil jeg gerne hjælpe så godt jeg kan...

• #7   1. feb 2007 Ja, der er faktisk gode og seriøse opdrætter i Polen - problemet er nok mest at sortere skidt fra kanel - ville nok ikke gøre det, med mindre det var en opdrætter jeg kendt

• #8   1. feb 2007 Heidi: vil ikke kalde det en fejl - hvis man ikke er meget omhyggelig, så tror jeg at man ender op med en af deopdrætter/hundehandler, så ike er så fine i kanten.

Vi fik Equitta parret med en polsk han sidste år og det var super seriøse mennesker, der var utrolig kede af alt den dårlig omtale Polen får, ang. hundehandel

• #9   1. feb 2007 Christina D, du skriver: Og der er mange særregler, man skal være opmærksom på. Man kan hellere ikke bare køre gennem tolden, der er vist kun CPH- lufthavn, og en enkelt eller to grænseovergang mod tyskland.... Er ikke helt sikker! smiley

Det er kun, hvis du tager hund hjem fra et 3. land. Hunde fra EU behøver ikke at komme igennem grænsekontrollen. Men der er 2 grænsekontroller: Kastrup lufthavn og Billund.

Kevin N: Ja, du kan sagtens tage en hund hjem fra Polen, uden at få problemer, der er ikke mere "ulovligt" end at hente hund hjem fra Tyskland og indførselsreglerne er de samme.

• #10   2. feb 2007 Mark b-- Hehe der er flere penge i chihuahua opdræt end alm amstaff opdræt

Kommentér på:
Købe hunde i polen??

Annonce