{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
463 visninger | Oprettet:

Tæve 5 mdr besørger kun inde... {{forumTopicSubject}}

Hjælp...
Hvad kan jeg gøre ? Jeg har netop fået en tæve retur, fra 'mit' kuld. Hun er 5 mdr. Har aldrig lært at være renlig. Aldrig gået ture, og kun fået skæld ud ??
Hun er allerede blevet meget bedre. Men venligheden....uha ??
Jeg kan gå med hende i 1.5 time, og så snart vi kommer ind besørger Hun, både stort og småt.. Jeg aner ikke mine levende råd. Idag tig jeg hende ud, efter hun havde sovet, gik en tur og blev i haven i ca 2 timer. Hun gjorde intet, gør vi kom ind af døren herhjemme.

Nogle gode råd?

Venligst vibeke


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tæve 5 mdr besørger kun inde...
  • #1   15. apr 2018 Jeg ville prøve at få samlet stort og småt op med køkkenrulle eller avispapir, og placere det i haven eller der hvor du gerne vil have at hun besørger fremover. Læg en sten på, så det ikke blæser væk. Jeg tror, at hun vil besørge der hvor hun kan lugte sig selv.

  • #3   15. apr 2018 Hvor længe har hun været hos dig?

  • #4   15. apr 2018 Hun besørger hvor hun er tryg, og pt. er det der inde i hjemmet. Luft hende kun i haven nogle dage og anbring hendes indendørs klatter og hvis du kan fange noget tis på et tæppe, så anbring også det i haven, så vil hun efterhånden fange ideen. Men hun skal lige falde godt til vil jeg tro ovenpå den grimme start.

  • #5   15. apr 2018 Tænker at hun er stresset og utryg, så ville starte med at få hende til at gøre nr 1 og 2 i haven.
    Behandl hende som en lille hvalp, ud så snart hun har leget spist sovet.

    Hvor stor er hunden? Kan du beholde snoren på inde og asap hun sætter sig, når i er kommet ind, så gafler du hunden op og ud med den. Og så kæmpe ros og lækre godbidder, når den gør sig færdig?


  • #6   15. apr 2018 Det er udtryk for utryghed. Start som med en lille hvalp og giv tid.

    Giv eventuelt kalm i starten så hun kan få stressen ned.


Kommentér på:
Tæve 5 mdr besørger kun inde...

Annonce