1.422 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

mathias J
mathias J
Følger: 7 Emner: 2 Svar: 7

Greyhounds Greyhounds

hey jeg går og har i tankerne at jeg skal have mig en greyhound men indtil videre er det ikke meget jeg fundet på nettet hverken kenneler eller pensionerede væddeløbshunde(som jeg ville foretrække).

jeg har fundet en kennel på lolland men ville nu helst adoptere en pensioneret hund og ved at der er mange i Storbritannien hvor ''sporten'' er mere udbredt. så er der nogen der har erfaring med at adoptere fra udlandet eller kender i nogen der har gjort det?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stikkontakt 205 kr.
  • Move out cleaning 1.000 kr.
  • Nedtagning af tapet 5.000 kr.
  • Reparation af zinktagrende 1.800 kr.
  • Toilet og vaskafløb (små VVS-opgaver) 1.000 kr.
  • Skift af gummiring på AEG vaskemaskine 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Greyhounds
  • Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

Følgere: 667 Svar: 5.765
    #1   6. maj 2018 Tät på os bor to og de er skønne nemme hunde. Jeg ved ikke hvor de har dem fra.

• #2   6. maj 2018 Hvad med Sverige?

Jeg har desværre ikke personlig erfaring smiley

• #3   6. maj 2018 Du kan prøve at kontakte Kallerupbanen eller Midtjysk Greyhound Stadion - de har sikkert kontakt med nogle opdrættere. smiley

• mathias J
    mathias J Tilmeldt:
    jan 2018

Følger: 7 Emner: 2 Svar: 7
    #4   6. maj 2018 tak for svarende jeg har skrevet til div. foreninger og kigger mod nabolandende hvis det ikke lykkes her hjemme smiley

• #5   6. maj 2018 Tag fat i væddeløbsbanerne. De ved det helt sikkert

• #6   7. maj 2018 Kontakt Hanne, fra Kennel Eikica. Hun er rigtigt sød, og kender gud og hvermand indenfor myndeverdenen, både herhjemme og i udlandet.
    Én af hendes veninder er flyttet til Irland for at forfølge drømmen om at opdrætte vædeløbsgreyhounds. Hanne har selv deltaget i løb med nogle af sine hunde (mest for hyggens skyld), og hun har adskillige gange taget imod voksne mynder, som akut havde brug for et nyt hjem (inkl. en enkelt tidligere vædeløber).
    Hun kan garanteret hjælpe dig.

PS. Hun har lige fået et kuld greyhoundhvalpe smiley

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

#8   7. maj 2018 Galgo er skønne smiley sådan en ville jeg gerne have

• #9   7. maj 2018 Enig omkring galgoer.

Jeg kender adskillige reddede galgoer, og de er virkelig dejlige hunde på trods af en forfærdelig fortid.

• #10   7. maj 2018 Åh ja - kig på det link Maj-Britt har lagt op. Jeg har mødt en del af dem her i DK, og det er bare de mest skønne, blide nærmest overjordiske væsner.

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

#11   7. maj 2018 Tror i ikke jeg kunne få have en med aslan.. Bedste venner Tänker jeg,.. Ih jeg ville gerne

• #12   7. maj 2018 Jo, selvfølgelig kunne du det... smiley

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

#13   7. maj 2018 Han elsker jo katte... Hahaha minder de ikke lidt om en kat mon

• #14   8. maj 2018 Galgo ville også være et rigtigt godt bud, for det er fantastisk dejlige hunde, på trods af deres barske liv i Spanien.
    Men det ville være rart, hvis TS kom på banen, og forklarede lidt om, hvad det præcis er, som han har tænkt sig ? Hvis han ønsker sig en pensioneret løbshund, fordi det er det, som han brænder for, så er det selvfølgelig en tidligere vædeløber, der skal findes.
    Ønsker han sig en voksen, stor mynde. Ville en galgo være et godt bud.

Maj-Britt, blot til info: Hanne har desværre mistet sin mor, og DKK har for nylig godkendt at hun overtager opdrætternavnet. Hanne er DKK uddannet opdrætter, og er medlem af DKK (det har hun været i 30-40 år).

• #16   9. maj 2018 Uh ja - lad os få sat nogle udokumenterede rygter igang .. love it !!!!

• #18   9. maj 2018 Det må du jo vide Maj-Britt - det er dig, der henleder opmærksomheden på tingene og man kan da på ingen måde forestille sig, at du løber med en halv vinde .. eller hvad??

• #19   9. maj 2018 Maj-Britt: Jeg synes, at du skulle tage at kontakte Hanne, hvis du gerne vil vide noget omkring hendes forhold til DKK. Hun er nem at finde.

Kommentér på:
Greyhounds

Annonce