1.036 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Kinesisk hårløs jagtindstinkt? Kinesisk hårløs jagtindstinkt?

Hej alle,

Min mor har jordens mildeste og sødeste kinesiske hårløse/franske bulldog blanding Molly smiley

Molly har ENORMT meget jagtindstinkt!! Hun jager fugle (incl fasaner, ja ALLE fugle faktisk), råvildt, får, mus, pindsvin smiley , katte osv osv.. hvis hun får lov.. og holdes hun fra det begynder hun at "snakke" og vil ikke gå væk fra det - står bare og bliver ved med at glo og trække helt sindsygt..

Vi har mange gange snakket om hvor mon det jagtindstinkt kommer fra - alle mine franske bulldogs har ihvertfald på ingen måde været bare i nærheden af ligeså jagt-glade som Molly er.. Men kan det komme fra den kinesiske hårløse, eller hvad? Eller er det normalt at hunde hvor det egentlig ikk ligger til racen kan ha så meget jagtindstinkt?

Hun har sågar en gang dræbt en fugl der sad i en hæk og sov (sådan opdagede vi hendes jagtindstinkt)..

Har virkelig tænkt meget over det her, tænkte det kunne være i kunne bidrage med yderligere viden... smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kinesisk hårløs jagtindstinkt?
  • Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

Følgere: 667 Svar: 5.765
    #1   14. maj 2018 Min vens kinesiske er vild med at løbe og gø af fugle. Den har masser af jagt. Jeg ved ikke om det er typisk

• #2   14. maj 2018 Der bor en kinesisk hårløs her i området den jagter også fugle men ikk med ligeså stor iver som Molly.. Er også derfor at vi tænkte på om det måske alligevel ligger lidt til racen da Fb'en jo ihvertfald ikk er kendt for det..

• #4   14. maj 2018 Så er det måske alligevel nok derfra det kommer smiley Havde jeg alligevel ikk troet (især ikk udfra udseende!!)

• #5   14. maj 2018 Jeg kender i øvrigt en del FB der har en hel del jagtinstinkt.

• #6   14. maj 2018 Okay - jeg har aldrig oplevet en Fb med jagtindstinkt på bølge med Molly.. smiley

Altså jo de kunne da godt jagte fugle men ikke for alvor - de har dog alle kunne finde på at jagte katte.. Men det er virkelig helt anderledes med Molly smiley Hun går virkelig All in! Hun tror virkelig hun er en jagthund!

• #7   14. maj 2018 Helt OT, men jeg tror, jeg kender din mor og Molly smiley Synes i hvert fald jeg kan genkende den lille spirevip smiley

• #8   14. maj 2018 De kommer vidt omkring i Randers området så det kan meget vel passe smiley Der findes ihvertfald ikk mange som hende smiley Men lidt sjovt du kender hende.. mon ikk du så også har set mig og hende gå sammen? - gør vi ihvertfald Meget tit smiley Sys godt jeg kan huske en brun labbe - ELSKER brune labber og dem er der ikk mange af i mit/vores område smiley

• #9   14. maj 2018 Jeg tror ikke, jeg har været så heldig smiley Jeg kan i hvert fald ikke lige huske at have mødt en fransk bulldog sammen med hende - men måske husker du bedre end mig smiley
    Og ja, det er ret sjovt. Verden er lille! smiley

Hvis det altså er hende. Jeg møder hende tit omkring Nørrevangsskolen og Nordre kirkegård. Og så havde hun vist en anden hund før Molly?

• #10   14. maj 2018 Det er hende! hun går meget der omkring smiley Ja hun havde en tyk mops/dansk svensk gårdhunde blanding, Cilla, før smiley

• #11   14. maj 2018 Min FB, Pippa, har en KÆMPESTOR jagtinstinkt! Hun ville gå på jagt dagen lang hvis hun fik lov smiley Hun har slet ikke et sikkert indkald, så hun er altid i snor.

• #12   14. maj 2018 Silas kan godt lige at jagte ænder, men han er slet ikke nær så fikseret på det, som fx Lilly der er terrierblanding, så synes ikke det er så stort igen. Men tror da de fleste hunde synes det er sjovt at jagte smådyr?

• #13   15. maj 2018 Jo det gør de fleste nok men der er forskel på at sys "det er da meget sjovt" også været totalt fikseret så snart er der det mindste smiley

Kommentér på:
Kinesisk hårløs jagtindstinkt?

Annonce