743 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Hjælp-Er hendes første løbetid tæt på? Hjælp-Er hendes første løbetid tæt på?

Da jeg kommer fra en familie, der kun har/eller har haft hanhunde, er jeg altså nød til at spørge lidt dumt..

Malou har ændret sig lidt på det sidste:
- er begyndt at tisse i hendes kurv..
- bruger meget tid på at slikke sig omkring kønsdelene
-Lugter lidt "specielt", igår havde vi familie på besøg, og en af dem spurgte om hun var i løbetid da hun lugtede meget af jern ( blod)

er det tegn på henes første løbetid, eller er hun bare blevet ældre ?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylde mursten 500 kr.
  • Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Hand curtain rail on ceiling 400 kr.
  • Afhente mindre fældet nåletrå 1.000 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp-Er hendes første løbetid tæt på?
  • #1   12. feb 2007 hvor gammel er hun

• #5   12. feb 2007 Jeps .. cirka 7 måneder !

• #7   12. feb 2007 Kennel House Of Hunters - Det tror jeg da at jeg vil prøve .. Har lige køb et par, da jeg regnede med at det var det der var på vej..

• #8   12. feb 2007 Jeg har bare fået af vide af et par stykker at det er aaaalt for tidligt.. Men havde læst mig til at det starter fra et ½ år og så op smiley

• #9   12. feb 2007 En tæve kommer i sin forste løbetid mellem den eer ½ - 1 år. Det er dog mest normalt omkring 8 måneders aldaren. Dog skal man ikke forvente at en hund går i første løbetid i december / januar, da dagene her er for korte og mørke, og det er koldt. Dette er mange hunde dog blevet snydt af i år, da vi har haft så mild en vinter (indtil nu).

En tæves første løbetid kan godt vare længe. Forstået på den måde at de kan blive lidt småhævede i kønsåbningen og der kan komme lidt bloddryp, der kommer lidt den ene dag men ikke den næste, altså det kører lidt op og ned, idenne periode vil hanhundene syntes hun lugter rigtig dejligt. Dette kan godt tage et par måneder, før den rigtige løbetid kommer.

Hilsen
    Karina

• #10   12. feb 2007 Okay .. Men jeg regner med lige at prøve de løbetidsbukser på hende i nat og så se i morgen om det er rigtigt eller ej smiley

• #11   12. feb 2007 Det kan jo også være en livmoder eller blærebetændelse,da hun tisser i kurven.
    Det er måske noget,som skal tjekkes???
    Bare lige en tanke.men håber det selvfølgelig ikke.
    Hilsen Viv og Tjalfe.

Kommentér på:
Hjælp-Er hendes første løbetid tæt på?

Annonce