865 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Første løbetid- lidt hjælp tak Første løbetid- lidt hjælp tak

Okay - jeg ejer min første hunhund i mit liv- og hun er nu i første løbetid ..

De sidste par dage har hun dufter godt ifølge andre hunde- og her til morgen er der blod på vores lagen.

Hun er hverken videre hævet op eller forandret- så det er gået stærkt .

Er det så hendes første officielle dag i løbetid nu når hun bløder?

Så kommer der blod en uges tid? Så mindre blod når hun er højløbsk? Og så den sidste uges tid ingen blod eller?

Har prøvet at læse om det i lidt tid- men vil gerne være helt på forkant med det hele de næste par uger!
Er frygtelig bange for livmoderbetændelse
smiley

Og så 3 ugers tid + herfra.. Nedtur- der røg den aftale nytårsaften smiley smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Første løbetid- lidt hjælp tak
  • #1   9. dec 2014 Det passer meget godt det du skriver ,det kan være forskelligt fra tæve til tæve
    Og ja løbetiden vare i 3 uger smiley

• #4   9. dec 2014 Hvordan forholder man sig egentlig når de kommer i løb? Vi har vores første hund og jeg ved, at hun skal holdes fra hanhunde i 3 uger, men er der andet man skal være opmærksom på?
    Hun har ikke været i sin første løbetid endnu, men hun er 7 måneder, så det kan jo ske når som helst.

• #6   9. dec 2014 Hun sover i sengen hver nat, og det er første nat med blod på lagnet ihvertfald. Igår duppede jeg hende efter en lur og der var intet på papiret ihvertfald.

Min nytårsaften skal aflyses da den indeholdt 1 stk staff hanhund på 6 måneder .. De skulle også lige nå at gå et par ture inden så de kunne sammen- så det må aflyses desværre hehe.
    smiley

Jeg holder hende fra lumre hanhunde de næste 3 ugers tid.. smiley

Suk blir kedelige gåture hehe

Kommentér på:
Første løbetid- lidt hjælp tak

Annonce