547 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Hund + Fly?? Hund + Fly??

Jeg skal til kbh hele uge 8, og har bestemt mig for at tage den bette med. Vi skal flyve derover, og jeg må indrømme at jeg er lidt nervøs for det. Han skal selvfølgelig sidde på skødet af mig, i kabinen.

Er der nogen af jer som har erfaringer med at flyve med jeres hunde?

Og tror i måske han skal have noget beroligende? han har ingen problemer med at køre i hverken bus eller tog..

Line smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Nogle af stikkontakterne virker ikke på en af faserne 2.000 kr.
  • Haveaffald 500 kr.
  • Flytte kontakt fra midt på væg til gulvhøjde 714 kr.
  • Samling af Ikea børne seng med udtræk og skrive bord og skuffe modul 1.300 kr.
  • Fjernelse af skjult hvepsebo 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hund + Fly??
  • #1   12. feb 2007 Må man gerne have sine hunde med på skødet?
    Det troede jeg sgu ikke..
    Er der nogle bestemte regler der gælder for dette?
    såsom at de kun må være med i skødet hvis man skal flyve i max 3 timer eller lign?

• #2   12. feb 2007 Hmm.. Hvis han ikke er meget sprælsk, så tror jeg nu ikke at du behøver beroligende.. Og slet ikke for så kort tid.. Det jeg er mere nervøs for er lufttrykket.. Om de måske ligesom os skal tygge på noget når flyet letter..?

• #3   12. feb 2007 Dina-->
    Jeg ved ikke om rejsetiden har noget at sige. Det sagde de ikke noget om. Hvis hunden + taske ikke vejer mere end 10 kg må du have den med i kabinen, i en vantæt taske eller transporter eller lignende. Dog skal hunden under start og landing, stå på gulvet foran dig. smiley

Line smiley

• #4   12. feb 2007 Jeg har tænkt på at jeg skal have hans gnaveben med, og godbidder... det er jo alligevel lang tid at forlange at en hund på bare 5 måneder, skal sidde stille... Men jeg er hjemme til middag, og vi letter kl 1645, så jeg har tid til at gå en laaaang tur med ham, og aktivere ham, så han forhåbenligt bare sover.. det er i hvert fald plan A - og den skal holde, for der er ingen plan B smiley

Line

• #5   12. feb 2007 Okay.. Skal han så være i en taske, eller hvad? smiley

• #6   12. feb 2007 Okay.. hehe.. tror også det er en god ide at køre ham godt træt.. *S*

• #7   12. feb 2007 Tak for bemærkningerne smiley Jeg har bestemt mig for at han ikke får beroligende, for som du siger, er han hverken sprælsk eller noget. Han vil helst sove når vi kører bil (og helst på gulvet foran passagersædet) så jeg regner med at det er det samme i et fly..

Line smiley

• #8   12. feb 2007 Det lyder som en god ide.. smiley

• #11   12. feb 2007 heidi >
    Det har jeg skam gjort? jeg har reserveret plads til min hund smiley

Sofie L > jeg skal nok lige skrive hvordan det er gået md ham smiley men han er (som jeg har skrevet længere oppe), vant til sin taske og bus og bil, så jeg tror ikke det bliver noget problem.

Kavidas Debbie W > det er ikke korrekt. Han skal stå i sin taske på gulvet under start og landing, men jeg må sidde med ham på skødet under hele turen. Hvis jeg tager ham op af tasken, skal han sidde på et håndklæde eller noget vandtæt, så der ikke kommer tis på sæderne.

Desuden er det (hos SAS og sterling) sådan, at hvis hund + taske ikke vejer mere end 10 kg, må den medbringes i kabinen. Ellers skal de ud i lastrummet.

Men til jer som evt skal have jeres hund med ud og flyve: Tjeck i god tid om i kan have lov til at have hunden med. Og husk at der er et gebyr for det hvis den skal være i kabinen. Hos sterling er det 60 pr kg, og hos sas er det 150 kr hver vej - i hvert fald Aalborg - KBH.

Line smiley

Kommentér på:
Hund + Fly??

Annonce