{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.228 visninger | Oprettet:

Når hundene får os til at grine :-D {{forumTopicSubject}}

Ja vi kender det jo nok allesammen, at hundene laver et eller andet som bringer smilet og grinet frem smiley

Ozzy har altid været god til at finde på ting selv, være selvstændig tænkende osv, og det giver altså ofte nogen gode grin.

For lidt siden var hundene og jeg ude i haven, og Ozzy begynder pludselig at hoppe med forkroppen op i det ene højbed, jeg troede han måske var ved at fange et insekt eller noget, for hann var MEGET koncentreret i blikket . Men nej, han var sgu ved at plukke jordbær!! smiley

" Ozzy hvad laver du ?!?!?!? Ej Ozzy det er altså ikke pluk selv", men kunne altså ikke lade være med at grine , og det kunne nabokonen og hendes veninder så heller ikke smiley

Kom gerne med en masse sjove historier om jeres hunde, et godt grin eller 20 er altid skønt smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når hundene får os til at grine :-D
  • #1   12. jun 2018 Må det være plat farhumor?

  • #2   12. jun 2018 Jeg kan jo også lige dele billedet herinde. Atlas har de mest fantastiske ansigtsudtryk, som altid kan bringe smilet frem smiley

    profilbillede
  • #3   12. jun 2018 Tja.. Tucker var så optaget af at kigge ind i en have i går, at han gik direkte ind i et hus smiley

  • #4   12. jun 2018 Atlas fandt en gang en spand, da vi gik tur. Han blev så begejstret, at han styrtede rundt med den i munden, men han holdt den sådan, at han dækkede sine øjne med den. Det endte med, at han bragede lige ind i en lygtepæl. Da jeg havde tjekket, at han var okay, var jeg flad af grin smiley

  • #5   12. jun 2018 Ahahahahahahahaha. Jeg har også selv engang gået ind i en lygtepæl, fordi jeg skulle sige noget til min mor, som var bag mig smiley

    Ozzy og Mailo går ikke rigtig ind i ting, til gengæld hopper Mailo jævnligt ind i kanten på sengen eller sofaen, og så vælter han ligesom ned på gulvet smiley Vi har endda købt sådan en trappe der står inde ved sengen, og har trænet og trænet, men han gider sgu ikke bruge den smiley


  • #6   12. jun 2018 Den med sofaen lavede Tucker som hvalp. Han havde liiiige fundet ud af at hoppe op i sofaen, så det var jo super fedt smiley En dag kom han stormende i fuld fart gennem stuen, satte af måske 2m fra sofaen og hoppede lige ind i den i stedet for op smiley :D

    Han har også præsteret at gå ind i en lygtepæl, fordi han skulle kigge på en hund på modsatte side af vejen. - Hundens ejer var flad af grin smiley


  • #7   12. jun 2018 Ahahahahaha. Ja altså Mailo gør det stadig jævnligt det med at hoppe ind i kanten af enten seng eller sofa. Ind imellem er det sgu utroligt han ikke kommer til skade smiley

  • #8   12. jun 2018 Jeg har ind i mellem Iroh med i skole. Et sted på campus er der to glasdøre. Han venter med at forsøge at få ind, til jeg har åbnet den ene dør, men fordi døren ved siden af jo er af glas, så går han bare direkte ind i den med hovedet først ?? smiley Og det til trods for at han efterhånden har været med derinde mange gange - og han kan sagtens gøre det flere gange samme dag - så jeg forsøger at være lidt ekstra opmærksom på at guide ham udenom smiley

  • #9   12. jun 2018 Jo, og så var der omkring julen sidste år, hvor jeg var ude og lufte ham på en mark hjemme ved min mor. Han render frit, og jeg går og snakker med en veninde. Et godt stykke væk er der en kæmpe vandpyt i en fordybning i marken, og jeg når lige at sige til min veninde at Iroh ikke kan lide vand, før fjolset tager den i fuld firspring i retning mod vandpytten, fordi der var et par ænder. Og lige pludselig havde han taget to enorme spring ud i vandpytten, før han stoppede og kiggede ret betuttet tilbage på os ?? smiley Jeg var et øjeblik klar til at smide hvad jeg havde i hænderne og gå ud og hente ham, mens jeg forsøgte ikke at falde sammen af grin, men han kom selv op, og så stadig lige så betuttet ud da han kom luntende hen til os smiley smiley

  • #11   12. jun 2018 Ahahahaha, kæft hvor er I gode smiley Det er virkelig tiltrængt med en masse grin, og det skal jeg da lige love for at jeg får smiley

    Haha, kan huske da Ozzy var 2 år eller sådan noget, der var vi ude og gå tur og kom så forbi sådan en boldbane der er nede i " et hul", altså der er skrænter på de 3 af siderne. Det havde sneet helt vildt, og Ozzy kommer så spænene i fuld firspring, og pludselig er han væk smiley Jeg måtte have fat i selen of HIVE ham op af den der kæmpe dynge sne der skjulte skrænten, Ozzy fattede ingenting, haha smiley


  • #12   12. jun 2018 For nogle år siden, ville jeg lige lufte Zenta og Laika i haven, bare sådan en hurtig lille tur. Vi kommer ud i haven og begge hunde går til venstre og til højre får jeg øje på en halvstor skadeunge. Den har tydeligvis lige lært at flyve og den spiller ordentlig smart smiley Den hopper og pipper og har ikke travlt med at komme væk ..Jeg ser for mig at hundene inden længe får øje på den, så smart som jeg er, ja der klapper jeg i hænderne mod skaden, i et forsøg på at skræmme den væk .. Skaden? Den blev ikke bange. Men tilgengæld hørte begge hunde mine klap og kom nu farende afsted med kurs mod skaden .. Mig råbe efter hundene. "Stoooop!, På plads!, Neeej!, Fy!, Kom her! ..."
    Hundene har lort i ørene og skaden letter alt for sent og flyver kun en halv meter over jorden, ind over terrassen, begge hunde buldre med ind over terrassen og slår begge en kolbøtte og ryger igennem hullerne i hegnet på terrassen og ryger begge ud på græsset og lander ovenpå skaden .. Skaden ligger på ryggen, begge hunde står oppeover og glor direkte ned på skaden, den løfter hovedet i de sidste krampetrækninger som i en dårlig actionfilm, hakker Zenta i snuden og dør ..



  • #13   12. jun 2018 Puuh hvor skal man nærmest starte og slutte..
    Rosa er noget af det sjoveste og nuttede jeg nogensinde har haft smiley
    Hun skal ALTID have mad med rundt, så vi har tørfoder alle steder i lejligheden, i sofaen, i hundekurvene, på gulvet, på badeværelset, i haven osv. Nogle gange må jeg stå og vente på at gå på toilettet, fordi hun skal have sin mad med, og jeg gider ikke hører på at hun piver fordi jeg lukker døren (nogle gange er det rart at kæresten er på arbejde hele dagen, så kan jeg da gå på toilettet og så kan rosa komme når hun er klar haha) ellers skal man løfte hende op i sofaen fordi hun SKAL spise sin mad helt oppe i hovedet på mig, og ikke altid selv kan hoppe med mad i munden.. Det får vi ret meget sjov ud af.

    Så er der ingen tvivl om at min kæreste forskelsbehandler, Rosa er uden tvivl fars lille engel der må ALT, og Lucky må ikke.. Så selvom HAN har lavet regler for dem (for jeg er ret ligeglad og har derfor ikke lært dem de ting) så tager jeg ham nogle gange i at glemme at håndhæve dem og det er altså 90% af tiden når det er Rosa der gør noget hun ikke må, f.eks. sidde oppe i sofaen hvis vi spiser ved sofabordet. smiley

    Hun har også en vane med at følge efter mig som en skygge 24/7, hvilket også betyder at ligge ovenpå mig, og hvis jeg så flytter mig, flytter hun med, selvom det kun er et par cm, fordi jeg lige skal sidde bedre.. Det betyder også at hun skal være med i alt, for hun er jo nysgerrig. Hun har lært at når kæresten står op om morgenen, må hun komme op og sove hos mig i sengen, hvilket betyder at hun kl 5.30 sidder og stirer mig ind i hovedet på min hovedpude, fordi hun skal puttes.. Når ovnen siger noget, betyder det at maden er færdig og så skal Rosa have mad (hvilket ikke altid er tilfældet, for jeg sætter også timer hvis jeg skal have mere ind med det ikke skal have lige lang tid haha, men der er ingen risiko for at jeg ikke opdager at det er færdigt) .. Da jeg skulle plante blomster i krukkerne, stod hun næsten nede i sækken med jord for at være med, og løb også afsted med noget af det, når der var klumper i..

    Det lyder ikke nær så sjovt som det faktisk er smiley

    Lucky er lidt mere normal i hovedet for det meste, men han får flip hvor han ligger og snakker, og hvis man ikke snakker tilbage, bliver han virkelig utilfreds og begynder og sidde endnu mere insisiterende og kommer helt op i hovedet på en.. Når man så har nusset ham og snakket om hvor synd det er for lucky og hvor slemt han har det, så stopper han smiley

    Så er der selvfølgelig alle de tosserier de finder på sammen, men det er jo en hel tråd for sig selv hehe


    profilbillede
  • #14   12. jun 2018 Nåår ja og så må jeg ikke kysse min kæreste uden Rosa mener hun.. Hvis hun er i sofaen og selvom hun ligger og sover.. Hvis jeg så sidder med min kæreste og kysser ham, kommer hun med det samme og får sig placeret imellem os og sidder så ellers bare og glor på os med de der store runde øjne til vi kysser hende på hovedet og lader hende være verdens centrum igen xD smiley

  • #17   13. jun 2018 Godt nok ikke lige om vores hund, men min kat Lynx rendte en gang direkte ind i ruden på vores franske dør (den ene side var åben, den anden lukket) Der var masser af plads ved siden af men han tog direkte tilløb og bragede så ind i den nederste rude. smiley

    Logan gør mange sjove ting, bl.a. når han vil have opmærksomhed... Han kan simpelthen lave de sjoveste lyde og ansigtsudtryk for at vi gør det som han vil (fx åbner døren til haven). Da han var helt ung (14-15 uger) havde han på ingen måde styr på sine lange ben og faldt ofte fordi han løb for stærkt og tumlede for vildt. smiley


  • #18   13. jun 2018 Jeg besøgte engang min veninde. Hvor vi gik ud i haven med hundene. Haven var sådan todelt, lidt lige som billedet, terrassen. (Billedet er ikke den have) Så hundene tog trappen ned i haven og løb rundt og hyggede sig. Efter nogle timer beslutter vi os for at gå ind. Vi kalder hundene ind, og alle på nær Trille kommer.
    Trille nægtede at bruge trappen igen. På dette tidspunkt var Trille ikke særlig god til at gå på trapper, så jeg var på vej ned for at hente hende. Men Trille gik en smule i panik over at alle var gået. Så hun kiggede bare på stenmuren, som nok var 1,5 meter høj og tænkte, jeg bliver nød til at springe. Det var en helt umulig opgave, og Trille fløj direkte ind i muren. Nøj hvor var det sjovt at se. Det var også en smule synd for hende, at hun ikke så andre muligheder haha.


    profilbillede
  • #20   13. jun 2018 Ahahaha, åh hvor er der altså mange skønne historier, fantastisk læsning smiley

  • #21   14. jun 2018 Med bulldogs I huset er der altid noget at grine af. De laver de mest besynderlige ting, krydderet med mangel på elegance, det er virkeligt til at dø af grin af til tider smiley
    Viola har lige været til reklame optagelser og det var godt nok sjovt...hundene gjorde virkelig deres bedste mht. At finde ud af ud hvad vi tossede mennesker ønskede af dem.. smiley

    https://youtu.be/H64IEEW14Ow


  • #22   14. jun 2018 Ahahaha, hvor er den skøn den reklame smiley

  • #23   14. jun 2018 Det kan forresten godt være jeg ikke har kompakte racer, men altså mine hunde er dælme også alt andet end elegante smiley

  • #24   14. jun 2018 Rikke: Og det er tit det der gør dem morsomme smiley
    Bulldogs er også bare klodset og på grænsen til dumme på en hel speciel måde.
    Viola jagtede en kat, hen til et kanalsystem vi har i byen, ved muren(som er Ca. 60 cm høj) til kanalen stod et træ..katten løber op i træet, det overser Viola og jagter videre over muren og falder 2 meter ned på den anden side. Nok med det, så går vi en tur med begge vores bulldogs hen til samme sted nogle dage efter(min mand skulle vise mig stedet)jeg peger hen mod muren og spørger om det var der... Vupti så er min anden bulldog sprunget over og heldigvis når jeg at give slip på snoren, så hun ikke knalder ind i betonvægge..de er fanme sindssyge de bulldogs smiley


  • #25   14. jun 2018 Når hunden kommer hen og begynder at prikke en i hovedet med den her, så er det svært ikke at trække på smilebåndet smiley

    profilbillede
  • #26   14. jun 2018 Ahahahahahahahaha , vores hunde er heller ikke altid lige skarpe. Dog er Ozzy klart den "klogeste" herhjemme, Mailo er sgu ikke den skarpeste kniv i skuffen. De er begge klodsede, som skrevet hopper Mailo f.eks ofte ind i kanten af seng eller sofa, og Ozzy går det altså også nogen gange . Ozzy er også mester i at vende sig rundt i seng/sofa, og så ende med at falde på gulvet, fordi han ligesom ikke opfanger kanten smiley

  • #27   14. jun 2018 Ahahahahaha, kæft en bøv du har dig Amalie smiley

  • #28   14. jun 2018 Rikke: Jeg er glad for det ikke kun er mig der har sådanne hunde..onde tunger siger jo at hunden ligner ejeren, men jeg håber ikke at det passer her smiley

  • #29   14. jun 2018 Haha, altså jeg må erkende at jeg heller ikke er særlig elegant, og er ret klodset smiley Det har så ikke hjulpet på det, at jeg pga sygdom og medicn ryster på hænderne , og ind imellem har muskler der spasser ud smiley Vi passer vidst meget godt samme herhjemme smiley

    Ozzy prøvede forresten at stjæle jordbær igen i dag, han gjorde det dog mindre klodset i dag, tror han troede jeg ikke opdagede ham. Han stod ved det yderste højbed med siden til, og så strak han sådan hovede og hals frem, og så kom tungen snigende smiley


  • #31   14. jun 2018 Haha, den der med prutten kan jeg også genkende smiley Ozzy kigger altid MEGET forundret på sin bagdel. Da Mailo var yngre pruttede han helt vildt, og de lugtede frygteligt, så han sniffede altid lige om mod numsen, og så rejste han sig og gik, og så kunne vi andre sidde der i stanken smiley

    Nåå har du også en gris Sofia, det har vi også. Et af Ozzys kælenavne er gryntegrisen , han grynter nemlig en del smiley


  • #32   14. jun 2018 Rikke: men så er du jo lovligt undskyldt..jeg er nok bare det som man kalder tumling, så herhjemme passer vi nok også godt sammen(selvom det er svært at indrømme) smiley
    Så har han lært at forfine sine metoder, det er sgu godt gået...kendte en konge puddel som lærte sig selv at kravle hen ad jorden når den passeret havelågen ude på vejen, så ejeren ikke opdagede at den var stukket af gennem hækken..det er sgu da genialt smiley


  • #33   14. jun 2018 Kennel: Haha, ja man har altså altid været klodset. Da jeg var barn, satte jeg mig f.eks ofte på min briller smiley Væltede også altid ned fra træer, så pædagogerne kom styrtende, så rejste jeg mig op og kravlede op igen smiley Det er faktisk ret utroligt at jeg aldrig har haft brækket en knogle, 7-9-13 smiley

    Haha ja, det så altså virkelig sjovt ud i dag, han stod med siden til bedet, og så skulede han hen på mig, mens tungen laaaangsomt kom snigende hen mod bærene .

    Haha, det gad jeg dælme godt at have set, det lyder ret så sjovt med den puddel smiley


  • #34   14. jun 2018 Rikke: Så er du også en tumling, ligesom jeg smiley

  • #35   14. jun 2018 Jeg elsker denne her reklame smiley

    https://www.youtube.com/watch?v=VetG_3_xF0c


  • #36   14. jun 2018 Jeps , jeg er let og elefant smiley

    Har lige væltet popcorn udover hele køkkenbordet, da jeg skulle hælde dem i en skål, gåt hvem der MEGET hurtig stod ude ved mig? Jeps den lille jordbærtyv smiley


  • #37   14. jun 2018 #35
    Haha den er sgu sjov smiley


  • #38   14. jun 2018 Kennel M: ej, hvor er det sjovt, at det er din Viola i reklamen smiley Da jeg så reklamen på tv, tænkte jeg: “Sikken en fin bulldog” smiley Så jeg burde selvfølgelig have vidst, at det var din smiley

    Min bullmastiff, havde personlighed. En gang, da han blev passet af min temperamentsfulde genbo, som fik et hysterisk flip under lufteturen (hun var MEGET temperamentsfuld), besluttede min bullmastiff, at DEN tone, skulle hun ikke bruge overfor ham !!! Så han vendte om, og gik hjem !! Hun måtte pænt følge med, og kunne ikke, under nogen omstændigheder overtale ham, til at følge med hende, og hendes hund. Han VILLE hjem !! Så hun måtte pænt låse sig ind i min opgang, og lukke hunden ind i min lejlighed. Han var sgu en skøn fyr, med egne meninger om det meste smiley


  • #39   14. jun 2018 Ann-Marie: Tak smiley
    Faktisk blev Viola udvalgt(af den hundekyndige) fordi at hun var mere moderat..desværre faldt det lidt til jorden, da vi var inde til nye optagelser(uden fagperson) og der så alligevel var meget racetypiske bulldogs med...men etik og signalværdi er åbenbart ikke det reklamebranchen gør sig det mest i, underligt deres job taget i betragtning.


    profilbillede
  • #40   14. jun 2018 Etik og moral indenfor hundeopdræt er nok ikke det, som reklame branchen går allermest op i, desværre smiley
    Men sejt at det blev Viola, når nu der også var de mere ekstreme bulldogs til stede. Det må da kaldes for en sejr til den sunde bulldog smiley


  • #41   14. jun 2018 Ann-Marie: Nej det er cool cash det handler om, men de burde går op i det, da det har en betydning for hvordan folk ser på racerne!
    Ja første film var 1-0 til den moderate udgave af bulldog gen..de andre klip der kommer er desværre ikke, men det kan I selv se når de bliver udgivet.


  • #42   14. jun 2018 Håber at de næste film, med de ekstreme bulldogs bliver sløjfet smiley
    Men ja, reklamebranchen har en enorm magt, og hvor ville det dog være fantastisk, hvis de brugte den magt til at gøre noget godt !!!


  • #43   14. jun 2018 Enig Ann-Marie..

  • #44   15. jun 2018 #21
    Nej hvor sjovt, Atlas' mor er også med i den reklameserie smiley


  • #45   15. jun 2018 #44
    Ej hvor sjovt, så har jeg set hende..men det er vist 2 forskellige hunde der spiller en ikke? smiley


  • #46   15. jun 2018 Jo, det var begge min opdrætters hunde, de havde også deres ældre hanhund med smiley

  • #48   15. jun 2018 Nej hvor er det skørt haha


Kommentér på:
Når hundene får os til at grine :-D

Annonce