{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.339 visninger | Oprettet:

Når man lære hundene unoder {{forumTopicSubject}}

.... Kan det være man bliver straffet slemt smiley

Mine kære polske lømler, har en forkærlighed for at give hundene rester fra deres aftensmad smiley

Og sådanne flinke polakker står hurtigt i høj kurs, hos 3 madglade vovser smiley

Men, når man bliver vant til at der falder guffer af, når de kommer ned med deres tallerkner, kan man godt blive lidt for ivrig for at være den første der får guffer smiley

Så i dag havde vi følgende situation:

Wojciech kommer fløjtende ned af trappen, og ind i køkkenet, og da hundene inde fra stuen høre ham, starter der en infam larm af kløer der er ved at fræse mine trægulve op smiley og nogen der er ved at skride i svinget, samt et ordentlig dunk ind i mit store skab ( Dana skubbede vist Baby ind i det ) Og ud i køkkenet kommer 3 hunde farende i fuld galop smiley
Stakkels Wojciech står klistret op af døren : NO NO NO... smiley
Hvorefter han vælger at smutte uden om hundene, og løber igennem køkkenet ud i spisekammeret og gemmer sig der.
Hundene har selvfølgelig forfulgt ham der ud til, da madskål står ved siden af spisekammer.
De undersøger alle 3 på skift skålen, finder det mærkeligt at der ikke er kommet guffer i, og så står de ellers og gøer ved døren ind til spisekammeret smiley smiley
Stakkels polsk lømmel står råber : NO no NO... Gåååå væææk smiley

Tanten fik fjernet de glubske rovdyr, så manden kunne komme ud derfra, og fortalte endnu engang at de skal sige sit til hundene, og derefter give dem en bid hver, i stedet for at blot smide det i skålen så der bliver en kamp for hvem der kommer først .
( her mangler der en opgivende smiely ) smiley

Nogen skal vist på opdragelses kursus, og det er både hunde og polske lømler smiley


Kommentarer på:  Når man lære hundene unoder
Kommentér på:
Når man lære hundene unoder

Annonce