{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
721 visninger | Oprettet:

Når man skal lære at svømme.. {{forumTopicSubject}}

Hvordan har i lært jeres hunde at svømme ?

Max vil meget gerne soppe, og springer glad ud i vandet, men ikke så han kommer længere ud end til brystet.

Jeg roser ham, giver ham legetøj med i vandet, kaster pind osv. men vi kan bare ikke lige komme det der skridt videre.

Han har svømmevest på, men den har han jo ikke helt fattet holder ham oppe, da han stadig har tilgode at komme langt nok ud.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når man skal lære at svømme..
  • #1   19. sep 2011 Laika lærte det ved at være i vandet med en anden hund der elskede at svømme

  • #2   19. sep 2011 Vaks kan bare o.o At han så ikke kan lide det, ja, det er en anden sag. xD

  • #3   19. sep 2011 Overvejer selv at plumpe i med ham, men for filan det er koldt ;o(

    Han virker ikke bange for vandet, det er bare lidt det der med at forstå... jeg er en stor hund, og jeg kan svømme...


  • #4   19. sep 2011 Jeg tror altså alle hunde kan svømme, selv mine der slet ikke er til vand, de svømmer uden problemer.

    Vores hunde går ikek frivilligt ud i vandet - ikek længere end de kan bunde. Om somemren har min mand så løftet dem ud på en revle - fordi de gøer og vil med ud. Når han så svømmer ind igen, så svømmer hunden med og er glad - sådan har det været med dem alle tre - de kan sagtens men tør ikke lige tage skridtet ud hvor de ikek kan bunde.


  • #5   19. sep 2011 kennelmor..

    Det lyder som om løsningen bliver jeg må ofre mig, og smide mig i bølgen blå..
    Overvejer et par waders og så derud af ... ;o)


  • #6   19. sep 2011 Kennel H of H: Ih hvor ser det hyggeligt ud, det nyder de da bare!

    Mine to gamle hunde var lidt forskellige, Den ene elskede det og hoppede gladeligt selv ud så snart der var chancen. Den anden hun svømmede kun efter en pind hun skulle hente, og hun gad ikke mange gange i træk.
    Min nye hund har kun 1 gang kommet til i ren kådhed at springe ud hvor han ikke kunne bunde, men han kan godt lide at soppe, men mon ikke det kommer til sommer år vi andre skal i vandet!
    Jeg tror nu at alle hunde kan svømme, svømmevesten er vel mest til jagthunde, hunde der er til genoptræning osv?


  • #7   19. sep 2011 Ellers fin en god hundesvømmehal og en god "træner" som hvordan man skal gribe det an.

Kommentér på:
Når man skal lære at svømme..

Annonce