{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
413 visninger | Oprettet:

han skreg under vaccine :-( {{forumTopicSubject}}

igår skulle dusty så vaccineres igen...

sidst han blev det, sagde han INTET til det.... ikke en lyd eller et spjæt (min mor holdte ham)..

igår skulle han så re vaccineres igen...

og bare da dyrlægen rørte ham i nakken SKREG han, og spjættede helt vildt (han sad ved mig).. og forsøgte at kravle op under min hage...

det tog 15 minutter at få lov til at vaccinere ham ordentlig... og bagefter var han bare pyller og rystede...

kan han reagere sådan fordi han er mere pyller når han sidder ved hans "mor"???? det er altid mig han kommer til når han har ondt eller er trist..

min tæve fik tjekket ørene for øremider, fordi hun har kløet dem noget... hun har lidt røde øre (lidt betændelse), så den står på øre drypning smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  han skreg under vaccine :-(
  • #1   17. feb 2007 jeg pyllerede ikke mere om ham... men jeg holdte ham bare lidt ekstra :-)... og da jeg så satte ham ind, løb han hen under en børne stol og gemte sig

  • #2   17. feb 2007 Nogle hunde hader dyrlægen - andre gør ikke.

    Babett er total ligeglad, når vi besøger dyrlægen, dyrlægen sætter sig på gulvet, og så lægger hun nogle guffer foran snuden, også stikker hun, og Babett skal stikkes 2 gang - den en er DHPPIL (Den mod hundesyge mm) den er mod rabis. ..



Kommentér på:
han skreg under vaccine :-(

Annonce