{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
449 visninger | Oprettet:

Vaske hunden! {{forumTopicSubject}}

Hey i der ikke er udenfor (er selv lige kommet hjem fra en dejlig lang gå-tur) *S*

Jeg har lige udvist mine "ravne-mor" tendenser og vasket Misja da jeg syntes hendes pels var blevet noget mat og støvet at se på og så var det jeg spekulerede på hvor ofte i herinde vasker jeres hund(e).

Bruger i hvergang en shampo - og hvis ikke, hvor ofte sådan cirka kommer i så shampo i og hvilken shampo bruger i ??

Knuser og fortsat god lørdag fra mig og min våde men nu afkølet Misja *S*

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vaske hunden!
  • #1   2. apr 2005 Hey.. Mine hunde bliver tit skyllet over da de tit er MEGA beskidte når vi har været på fjeldet. Men jeg bruger kun sæbe to gange om året der bruger jef en pels pjele shampoo jeg køber hos dyrlægen.

• #2   2. apr 2005 Har også lige været ude på en laaang tur. der vaskede Nickie sig selv i åen... Ad.

Ellers bliver han vasket med 2-3 måneders mellemrum, da han har en lidt vanskellig hus. Pelsen bliver fedtet og huen skællet. Vi ved ikke hvorfor.

Vi bruger KW shampoo hver gang. Enten den med minkolie eller medicinchampooen.

• #3   2. apr 2005 Baloo bliver, efter dyrlægens anvisninger, vasket med allergivenlig shampoo 1 gang om uge... smiley

• #4   2. apr 2005 Anne det var ofte, hvorfor så tit???

• #5   2. apr 2005 Gizmo bliver skyllet når han trænger til det, især når det har regnet og han er mudret for det kan desværre ikke børstes ud af hans pels... Men jeg tror han er blevet vasket med shampoo 5 gange på 3 år og det er en vi har købt hos dyrlægen...

• #6   2. apr 2005 Okay og mange tak for jeres svar...

Jeg fik vist ikke selv sagt at jeg vasker efter behov, divs. når hun har rullet sig i en lort (så får hun dybde sæbe vask ell. klat vask) ..... eller som idag hvor pelsen tængete til et pift og luft, så brugte jeg heller ingen sæbe men gnubbede og skyllede tilgengæld grundigt og i dybden..

Jeg er gået over til Chrisco's anti-kløe shampo med pebermynte i, tidligere brugte jeg også KW's.

• #7   2. apr 2005 Tyson kommer i bad dagen før han skal til udstiling, vi bruger KW, hvid shampoo og derefter conditioner...

Har fået at vide af Jann Evers at det ikke er nødvendigt at bade korthårede hunde så tit, men bruge en eddikeopløsning 1-4 på et stk vaskeskind, så bliver pelsen blank, og vaskeskindet tager alle de løse hår...

• #8   2. apr 2005 Gilbert og Zita bliver vasket max en gang om året med shampoo.
    Til gengæld bliver Gilbert skyllet maaaaange gange når der er mudder udenfor ;o) Men så er det ikke med shampoo, men kun vand.

• #9   2. apr 2005 Jeg vasker kun Mille, når det er nødvendigt, hvis hun fx har hygget sig med en død måge. Jeg har aldrig brugt shampoo til hende *S*

• #10   2. apr 2005 Puvdr - en død måge.........er vist ikke meget bedre end en rævelort.....*LOL*..

• #11   2. apr 2005 jeg har kun vasket nelly en gang med shampoo - hendes pels bliver mega tør af det! Så hun bliver bare skyllet i badekaret når hun er beskidt og så vasket med shampoo på benene inden en udstilling! Og så selvfølgelig hendes allergi shampoo malaseb en gang hver anden uge ca...

• #12   2. apr 2005 Vi vasker kun når Lady har lopper altså med shampoo...... Og så bliver vi nogle gange nødt til at vaske hende i røven da hun har lang pels og det desværre nogle gange ikke kan komme ud...... Øv øv.... Men vi klipper hende også bagi.........

• #13   2. apr 2005 Yyyyyyd for den da - en død hejre :o(((

Jeg klatvasker også hvis lorten "kun" har været på et lille område og kan klares med det ;o)

Kommentér på:
Vaske hunden!

Annonce