{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mundkurv til kamphunde?
  • #1   21. feb 2007 Ja, men det er jo bare dét, man kalder
    kollektiv straf...

Som når Bjarne fra Blå stue har tisset på
    puden i hopperummet - Så bliver det lukket i
    en heeel uge !

• #2   21. feb 2007 Prøv at søge i alle indlæg.. der kommer en del tråde op:-)

• #4   21. feb 2007 Det er der snak om fordi der findes så ufattelig mange uansvarlige hundeejere at man skulle tro det var løgn.

Og som Staff siger, kolektiv straf.

I stedet for at lave restiktioner på avl og hundeejere, så laver man det på hundene.

• #5   21. feb 2007 Jeg vil tro de fleste foxterrier vil kunne gøres til bedre kamphunde, end min pat-unge af en 58 kg´s mastiff

• #6   21. feb 2007
    ¤ En Staff er for livet --- ikke for sjov ¤ - som du kan sige det, men ja lige præsis.

Kisser C - godt du ved hvad jeg mener :O)

• #7   21. feb 2007 Karen J - smiler... jamen du har sikkert ret

• #8   21. feb 2007 syntes det er ok at man skal havde såsan en på hvis den er klar til kamp

• #9   21. feb 2007 Dennis : forklejner ikke min race, for det er ikke alle som har et lige venligt sind, men at racer (som vel og mærke ikke er ulovlige) skal skæres over med en kam synes jeg bare er noget svineri.. Der er gået for meget media hysteri i tingene og nu skal politikerne så se godt ud og slår hårdt ned, og det koster hvis de ikke bliver rigtigt rådgivet.

• #10   21. feb 2007 marlene : Jeg har til dato kun mødt 2 schæfer hunde (og vi har mødt en hel del efterhånden)som ikke er fløjet på min hund så snart de mødte ham... og han gik ikke til modangreb!
    Så der er rigtig mange racer med et letantændeligt temperamente som burde have kurv på..

• #11   21. feb 2007 Kiki og Lucky: Som du kan skrive det.
    Jeg er helt enig..........

• #12   21. feb 2007 da jeg hørt om det, var det fordi at der en gang om ugen kommer en person på hospitalet, som er komme til skade pga af en kampehund, så lægerne siger der skal gøres noget ved det, der er ca, 20.000 kampe hunde i danmark,... problem er bare at nogen mennessker ikke forstår at det ikke er hunden der fejler noget, men hunden ejer, som ikke er rigtigt klog..... og at give dem mundkuve på hjælpe ikke lige frem, der i mod, får man hunden til se mere farlig ud............ personligt vil jeg aldrig gå hen til hund med mundkurve på............. og i det hunden ikke haR KONTAKT med menneske, ja hvad vil der så ske ??????

men hallo hvis man har en lille bitte hund, kan den da også gøre klar til kamp, lille som andre hunden, forskellen er bare det ikke har sammen virkning som en stor hund...
    og så kan man igen stille sig spørgsmålet, men hvad er kamphund...... ???
    feks. har jeg american bulldogs---------- stor farlige kamphund, som nogen siger.... nej han er god som dagen er lang, og tag man til usa, er det kåret som en af de bedste familie hunden 6 gange i træk....

så problemet er i virkeligheden mennesket,................

• #13   21. feb 2007 hej Kiki og lucky
    Jeg er næsten helt sikker på jeg hørte i tv at hanhunde af kamphunde (som de omtaler dem) skal føres i snor og de vil gerne hvis der kunne blive en lov om de skal bære mundkurv, men det er kun hanhundene der skal bære dem... Helt ærligt hvor er vi henne, hvis de mener de hunde er så farlige så burde det være begge køn det skulle gælde for. Jeg har selv en stafford shire bull terrier, men han er stille og rolig og ikke aggressiv.

• #14   21. feb 2007 Sabina- nej alle hunde kan ik gøres til kamphunde, men alle hunde kan ødelægges.

Lucca- hvorfor kun hanner?

• #15   21. feb 2007 hej CKJ & happy J
    Jeg ved ikke hvorfor det kun er hannerne, der blev bare kun nævnt at det var hanhundene der skulle bære det. Jeg undrer mig også over det kun er hanhundene

• #16   21. feb 2007 Det er mig uforståligt at en representant fra DKK kan komme med så latterlige begrundelser for et forbud eller at nogen bestemte hunde skal bære mundkurv, det kunne jo være hun skulle læse dette indlæg på på hunde info.dk
    (link fjernet)

• #17   21. feb 2007 der er INGEN race der hedder Kamphund . . Hvornår lærer folk det ..

sorry men jeg hader det ord for de fleste mener kun Amstaff er det "navn"

• #18   21. feb 2007 Hmm.. Undrer mig også over det, for man siger jo at en DDB er en kamphund.. Synes bare ikke der har været meget kamphund over mine DDB..

• #19   21. feb 2007 Hej Skiilotte
    Det er ikke min opfattelse at det kun er amstaff der bære det navn, det er et generelt navn der omfatter alle muskelhunde da det for det meste kun er muskelhunde der bliver trænet til kamp. Jeg tror desværre, at folk tror, ALLE muskelhunde er farlige, men som så mange andre har skrevet så er det ikke hunden den er gal med, men den der fører snoren. Jeg er efterhånden ligeglad med om folk kalder dem kamphunde, det er lidt skægt at se folk i hovedet når de har stået og rost min staffordshire bull terrier og når de spørger hvad det er for en slags, reagerer de ikke på hans race. Jeg kan ikke lade være med at fortælle han går under "kamphunden", men folk bliver så overrasket og kommer med den kommentar : Jeg troede de var farlige, men han virker bestemt ikke sådan. Og det er min hensigt at folk skal få et andet billede af hunden som går under navnet "kamphund"

Kommentér på:
mundkurv til kamphunde?

Annonce