{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cane Corso
  • #1   8. jul 2018 Jeg kender tre smiley de er enorm venlige og rolige men vil gerne lave noget også. Jeg har et super godt indtryk men det er kun tre smiley

    Mange er lidt bange for dem men det ved de ikke tror jeg. Om de er racetypiske ved jeg ikke men jeg tror da de er.


  • #2   9. jul 2018 Jeg oplever tit at folk er lidt bange for mellem og store hunde der er lidt "fast" i kroppen (såkaldte muskelhunde :D)

    Jeg kan hvertfald gå med min venindes boxer og nogle folk bliver stadig forskrækket, selvom hun ikke engang kigger på dem smiley

    Tror mange er "opdraget" til at disse muskelhunde er farlige (hvertfald de mellem og store)

    De små not so much smiley

    Har endda oplevet at min venindes boxer der mens hun gik meget dovent bag mig med tungen træt ud af munden blev kaldet et vilddyr af en sur ældre herre med en dsg-lign hund smiley

    Hun var på ingen måde vild, men han var alligevel bange for hende, hun så hverken på ham eller hans hund smiley


  • #3   9. jul 2018 Helt enig. Dem jeg kender er i hvert tilfalde venlige hunde. Men jeg tror dog ikke der skal gå en tyv ind hahaha men jeg ved det ikke? Hvad siger i der har dem?

    Ts den ene ejer jeg kender siger at du får de bedste I udlandet pga sundhed isär. Det bør du nok overveje og jeg er sikker på at nogle herinde kan sige en del om det


  • #4   9. jul 2018 Man skal se sig for, især når det kommer til sundhed. De er temmelig disponeret for HD og AD.
    For år tilbage stødte jeg på CCer med med temmeligt skummelt sind. Men om der er problemer på den front nu, ved jeg ikke.


  • #5   9. jul 2018 Søde, venlige, omgængelige .. det er mit indtryk efter at have delt liv med dem i 12 år.

    Mht sygdomme - vores havde HD A og AD 0, og jeg ved i grunden ikke om racen er specielt disponeret for det mere, selvom det var lidt uset, at to CC´er havde fået så godt resultat fra DKK dengang.

    Aktivitetsmæssigt er de fine - de vil gerne lave noget, men de vil også gerne lade være, især hvis det regner smiley


  • #6   9. jul 2018 Jeg tror hende tossen med kennel angelo del et-eller-andet, fik lavet en del ravage i racen, inden hun endelig blev smidt ud af DKK.

  • #7   9. jul 2018 Susen, ja .. det var vist ikke så heldigt smiley

  • #8   9. jul 2018 Hvordan er de generelt med andre hunde?

  • #9   9. jul 2018 De kan, mig bekendt, godt have egetkøns aggression.

  • AT
    AT Tilmeldt:
    apr 2017

    Følgere: 6 Emner: 49 Svar: 1.010
    #10   9. jul 2018 Håber at det er ok, at jeg lige spørger.

    Hvilken type ejer vil en CC egne sig godt til?


  • #11   9. jul 2018 Jeg tror den egner sig til folk der er til semi aktive molosser. De skulle være gode til børn. smiley

  • #12   10. jul 2018 Efter at have haft en han vil jeg sige de ligger midt i oomkring aktivitetsniveau. Som Martine skriver nyder de at komme med ud og lave en masse, men de nyder bestemt også at putte i sofaen helst halvejs liggende oven på en.

    Vores han var ekstremt social når det kom til mennesker, men var ikke stor fan af specielt hanhunde. Ikke at han startede ballade, men var ikke sent til at svare hvis der var det mindste.

    I min verden en dejlig race i de rigtige hænder. Dog ikke en race jeg umiddelbart vil have igen.



  • #13   10. jul 2018 Henrik: Hvorfor vil du ikke have CC igen? smiley

  • #14   10. jul 2018 Det er egentlig simpelt, der er intet galt med racen, men passer bare ikke rigtigt til os som familie.

    Den er hverken eller smiley

    Forstået på den måde jeg vil gerne have en hund der gerne vil arbejde/træne. Det passer den kun semi til. Konen vil gerne have en rigtig hyggehund, og der synes vi bull mastiffen passer bedre ind.


Kommentér på:
Cane Corso

Annonce