1.255 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

Mummi
Mummi
Følgere: 18 Hunde: 5 Emner: 214 Svar: 1.203

Naboens kat åbner vores yderdøre... Naboens kat åbner vores yderdøre...

Står og pusler i haven drejer tilfældigvis hovedet i samme sekund kommer naboens kat løbene ind i indkørslen, let og elegant springer den op på håndtaget til vores hobby rum og vupti så er døren åben, Et er vi har samme dør model ind til selve huset med 3 hunde åbner katten nok ikke lige den dør, men ønsker ikke at bore krog i den nye dør ind til hobbyrummet pga. en nabos kat, nogen ideer til hvordan jeg sikrer døren uden at skulle bore huller? smiley

Afspil videoAfspil video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af seng og skabe 6.500 kr.
  • Skifte ben på en sofa 830 kr.
  • Gardin ophæng 350 kr.
  • Opsætning af loftlampe 650 kr.
  • Låsesmed - udskiftning/reparation af udvendige lås 1.000 kr.
  • Rensning af tagrender på 96 m² bolig 550 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Naboens kat åbner vores yderdøre...
  • #1   13. jul 2018 Vend håndtaget på hovedet hvis det er muligt.

• #3   13. jul 2018 Nu er det jo naboens kat, så må de løse problemet (ved at holde katten væk).

• #4   13. jul 2018 Lås døren smiley

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

Følgere: 671 Svar: 5.720
    #5   13. jul 2018 Lås så gider den ikke det mere efter et par forsøg... Kloge dyr smiley

• #6   13. jul 2018 Døren er altid låst aften og nat, bruger rummet rigtig meget i dagtimerne men der er ikke andet for nu og her end at låse hver eneste gang, på sigt bider vi nok i det sure æble og borer hul til krog - mega træls men klog kat smiley

• #7   14. jul 2018 har du prøvet og snak med din nabo om det smiley

• #9   14. jul 2018 Er ikke så ´large´ som det umiddelbart ser ud til her i tråden, nabo katten er særdeles ihærdig og har en forhistorie i at rende hos os derfor står en vandspray fast i bryggerset fordi vores egne 2 katte er bange for nabo katten, nævner problemet overfor ejer ved lejlighed men kan ikke se hvad de skulle gøre ved selve ´´dør´´ problemet, vi har selv 5 dyr og trods ingen af dem render rundt ved naboerne så gør de som nok nogen andet. smiley

• #12   14. jul 2018 Her var den blevet jagtet på porten.

• #14   14. jul 2018 Havde en kat i haven en dag for nylig. Hundene jagtede den og da den endelig fandt ud af at hoppe op på hegnet, ja så vendte den rundt og begynde at rive mine hunde i fjæset. Den sad lidt højt oppe, så endte med at skubbe den ud over hegnet med hånden og endte også med at blive revet på armen.
    Havde den siddet knapt så højt oppe, så var den blevet sparket ned. Jeg er SÅ træt af andres lorte kræ.

Og hvem havde betalt hvis mine hunde var blevet revet i øjnene?
    Zenta fik kun rifter på snuden, men det var jo i høj grad fordi jeg greb ind hurtigt.

• #18   14. jul 2018 Altså det kan godt være jeg er lidt langsom men hvad mener i præcist med at vende håndtaget om? det er sådan et man skal trække op i før døren kan låses, hvis jeg vender det om skulle det så hjælpe?

• #20   14. jul 2018 Isabelle, den løsning er sgu da genial der skal købes balloner i dag - TAK smiley

• #21   14. jul 2018 Tak alle sammen, i dag kommer balloner på men det med håndtaget vil jeg da lige vende med manden, håndtaget går ret stramt så måske der kunne slåes to fluer med et smæk. Zenta :Katten her har også stået udenfor døren som har glas partier hele vejen ned og bokset/revet på vinduet af tre hunde står lige på den anden side, den er særdeles ihærdig og klar til at klappe alle en på låget. smiley

• #22   14. jul 2018 Ja det gjorde den her også. Den var ikke meget værd da den blev jagtet, men lige så snart den hoppede op på hegnet, så vendte den rundt og delte øretæver ud til mine hunde. Den kunne jo bare være sprunget over hegnet, men næh nej, den satte sig til rette og rev mine hunde i fjæset smiley

• #23   14. jul 2018 Zenta. min frygt er netop katten river hundene i øjet, en fremmed kat der sidder frit udenfor og bokser på rude hvor 3 hunde står inde lige bag og gøer er temmelig ´´krydderet´´derfor katten får med vandspray når den kommer og det er heldigvis helt ok ejeren.

• #25   14. jul 2018 Det er også sådan jeg har det. Haven er mine hundes og de skal ikke have røvfuld af en fremmed kat. Også derfor jeg selvfølgelig griber ind og hjælper. Frygten er klart at mine hunde bliver revet i øjnene.

• #26   14. jul 2018 så er det tunge skyts kørt i stilling vi er nu bevæbnet til tænderne smiley

profilbillede
  • Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

Følgere: 671 Svar: 5.720
    #27   14. jul 2018 Det ligner en scene fra it... Men jeg ville sidde på lur og vente... Selvom jeg elsker katte tror jeg det bliver et sjovt syn

Kommentér på:
Naboens kat åbner vores yderdøre...

Annonce