{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  salgsklare hvalpe
  • #1   26. feb 2007 Der er jo mange hvalpe til salg, men hvad race havde du tænkt dig???

• #2   26. feb 2007 (nej-nej-nej)

Du skal finde ud af hvad du kan tilbyde en hund og hvad du ønsker af hunden, derefter kan du lede efter racer der passer til dine behov, og så er det ellers om at se sig godt for, bruge hjernen og ikke hjertet når man kigger hvalpe.

Hvis du vil remse op hvad du forventer af hunden, hvad du vil bruge den til og i den stil, så er jeg sikker på der er mange der vil komme med et bud på en race..

• #3   26. feb 2007 Det her er i hvertfald en lille sød hund, godt nok ikke en hvalp..
    http://www.hundegalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=9185

• #4   26. feb 2007 Skal den gå sammen med din anden hund?

• #5   26. feb 2007 Hvad med den hund du har nu??
    Dækker den ikke behovet??

• #6   26. feb 2007 Christ..... Hvor seriøst....

• #7   26. feb 2007 Er du her Martin??

• #8   26. feb 2007 Tror det er en joke!

• #9   26. feb 2007 Det er sgu da en dårlig een...

• #10   26. feb 2007 Ja, men den var da til at få øje på...

• #11   26. feb 2007 Tjek denne lille fim.
    Der er mange gode tip.
    http://www.dansk-kennel-klub.dk/999

• #12   26. feb 2007 den skal ikke være her i huset, sammen med vores hund, det er min svigermor jeg søger for!! og nej der da selvfølgelig ikk den 5 årige dreng dr skal tage sig af den. jeg ved ikke hvad race det skal være, men det skal ikke være en lilli en som vores, men heller ikk en cheferhund. en mellen ting. den skal være børneglad, og meget legesyg. den skal være nem at lære ting, og så skal den ikke koste mere end 3000 kr.

• #13   26. feb 2007 og det skal heller ikk være en labredor eller sådan en typisk famillie hund!! selvom det nu kan være en dejlig en, men den er for stor.

• #14   26. feb 2007 Ved ikke om tråden er oprettet for sjov eller ej. Men vil da prøve at give et "seriøst" svar.

Jeg kan desværre ikke give dig et råd angående race, kommer an på mange ting, og det er kun jer der kan finde ud af hvad der vil passe til jeres familie. Så undersøg de mindre hunde der nu engang er.

Når det så er sagt, så er det der med at give dyr i gave altså ikke det allerbedste. Heller ikke selvom man gør det af en god grund.

For det første skal i tænke jer godt om. I har jo allerede en hund, og er i klar til at få nr. 2 med alt hvad det indeholder?
    For du skriver godt nok at det er til din søn på 5 år. Men et barn på den alder kan ikke træne, passe og pleje en hund på de måder det er nødvendigt.

Så det er jo dig der "hænger" på hunden. Og som de fleste børn i den alder, så bliver de hurtige træt af sådanne ting. Så måske er hunden spændende det første stykke tid, men forvent ikke at den bliver ved med at være det i hans øjne.

Så spørg dig selv om DU er klar til en hund nr. 2, find så ud af hvad i ønsker den skal bruges til, og så undersøg de forskellige racer.

• #16   26. feb 2007 Nå det er din svigermor der skal have hund, okey.

Hvorlænge skal hunden være alene i dagligdagen?
    Har hun tid og lyst til at gå til træning med den?
    Har hun haft hund før?

• #17   26. feb 2007 de har mulighed for at gå ture med hunden hele dagen da moderen går hjemme... og legeri og sjov er der mulieghed for hver dag fa kl 16 til kl 21.

• #18   26. feb 2007 den skal næsten aldrig være alene hjemme, for hun er hjemmegående husmor og har væet det altid!!

• #19   26. feb 2007 Okey, hvad så med en dansk-svensk gårdhund??

De er glade, legesyge og rimelig nemme at at have med at gøre, og så er de heller ikke så store.

Som alle andre hunde, kræver den motion og aktivering hver dag, og den skal selvfølgelig trænes ligesom alle andre hunde, ingen hunde er født med indlærte komandoer *smil*

Der er vidst flere anoncer med DSG'ere her på HG, prøv at kigge i markedet.

• #20   26. feb 2007 til sane og cille.... er det sådan en i også har???

• #21   26. feb 2007 (link fjernet)

Her er en anonce, og det er en fornuftig pris idet hvalpen er vaccineret og chippet.

• #22   26. feb 2007 Ja en dansk svensk gårdhund er jo dejlige, kærlige og legesyge.

Til Martin: Nu har du forhåbeligt talt med svigermor etc om hundekøbet smiley Ellers kunne det godt være du blev upopulær. Haha..

• #23   26. feb 2007 ja det lyder da som en mulighed..... er der nogle her inde på hundegalleriet der har nogle til salg siger du???? jeg er ikk så god til at finde rundt her inde...

• #24   26. feb 2007 Martin, hvilken landsdel er du og svigermor fra??

Og som Catharina siger, husk nu at tjekke med svigermor inden købet, dyr giver man ikke i gave med mindre det er i samspil med den kommende ejer.

• #26   26. feb 2007 vi bor i faaborg på sydfyn. ja men hun er med på den, det er hende der har bedt mig skrive og spørge her inde. så bare rolig. og de har længe ville ha en hund, men de kan bare ikke finde dn rigtigt... og så er det sådan set bare et tilfælde at vi vil forære drengen på 5 år den i gave, det er fordi han alligevel har fødselsdag inden så længe.

• #27   26. feb 2007 min svigermor har li set billderne, og hun siger at hun søger en der er lidt mere kraftig bygget, med mere runde og bløde former hvis i forstår.

• #28   26. feb 2007 Martin dit indlæg skriger langt væk af, impulskøb...altså noget der ikke er gennemtænkt særlig seriøst....
    hvis jeg var dig ville jeg vente med at købe hunden, til næste fødselsdag....så har du også et år til seriøst at sætte dig ind i de forskellige racer, og ders behov....

at købe en hvalp, er som at få en baby i huset, det kræver en masse tid, og overskud.... en ferie vil være en smart ting i den forbindelse....

det der nok bekymrer folk, er at det lige præcis er den type uigennemtænkte impulskøb, der senere sender en hund på internat, eller dyrlægen....det er ivhertfald et meget alm. mynster, som jeg desværre har set alt for tit...i min tid på et internat...

så gør nu dig selv, din søn og din fremtidige hund den tjeneste.... og tænk en ekstra gang over det... FØR du køber en hund....

Lykke

• #29   26. feb 2007 Hvad så med en mops?

• #30   26. feb 2007 få dog fat i nogle bøger og læs lidt om racerne.....for der er stor forskel på dem....specielt mentalt....

Lykke

• #31   26. feb 2007 Hmm. Er lidt i tvivl om det er til din søn eller svigermor.
    Hvis det er til din søn synes jeg det er en meget dårlig idé

• #32   26. feb 2007 Var det ikke en ide at du fik din svigermor til at finde en hund istedet? Altså, det er jo hende der skal have den.

Ved godt at du skriver at hun har bedt dig om at finde en, men som nævnt så er det jo hende der skal passe den og skal have den i mange år. Så burde jo være hende der viste interesse i at finde den rette. Og når det gælder hunde, var det måske en ide at går efter en med det rette sind, end det rette udseende.

• #33   26. feb 2007 Martin, det du / i gør er at svigermor, laver en liste over hvad hun kan klare og har at tilbyde en hund...feks.

- aktiv kontra rolig hund...
    - kort eller lang pels....
    -stor eller lille hund....
    -blid eller "skarp" mentallitet

osv osv osv ....
    når det er på plads, låner i en masse bøger, og derigennem indsnævrer i til de racer, der passer til hendes behov....
    når i har gjort det, kontakter i folk der ved noget om de racer (for mere info).... og SÅ køber i en hund....

det er sårn jeg plejer at gøre....på den måde får i en hund, der ikke overasker jer, og som i så ikke kan klare.....

forarbejde, giver det bedste resultat.....

Lykke

• #34   26. feb 2007 kom med svigermors liste herinde....så kan vi evt. komme med forslag til racer i bør se nærmere på.....

lykke

• #35   26. feb 2007 man køber da ikke bare en hund uden at sætte sig ind i racen og slet ikke til en 5 årig

• #36   26. feb 2007 forslag til mindre hund :

Basset hund....rolig, minimal pelspleje, ikke motionskrævende.

Puddel.... klog, nem, kræver dog jævnlig klipning og børstning.

Cocer spaniel... kræver pelspleje

Beagle....kræver meget motion, mental udfordring, sjov og aktiv hund, minimal pelspleje.

Gravhund.... samme behov som en Beagle, men en skøn og sjov hund...(kan få problemer med ryggen )

Lykke

• #37   26. feb 2007 men Martin.... sæt jeg nu grundigt ind i de racer....det er sq så vigtigt, og i vil blive glade for jeres forarbejde, senere.....

Lykke

• #38   26. feb 2007 det er forhåbenlig ikke jeres søn på 5 år der skal havde hund men jer voksende som kan give den trykhed og beskyttelse.

Kommentér på:
salgsklare hvalpe

Annonce