{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
685 visninger | Oprettet:

Købe hund - links {{forumTopicSubject}}

Hej

Vi har i familien længe, kunne tænke os en hund. Men da jeg har haft hest og gået meget op i det, har det ikke kunne lade sige gøre, da det jo kræver en del forældre opbakning! Og hvor huset nærmest stod tomt hver week.

Men nu har jeg solgt ponyen da jeg blev for gammel til at måtte starte stævner. Nu er vi så begyndt at snakke om at få en hvalp. Vi ved det er et stort ansvar, men det er vi jo vant til. Når man først får hund, kan man ikke bare opgive, det er ligesom at få et barn kan man sige.

Vi har en have, og ved siden af huset har vi store boldbaner og lille skov. Vi har også strand i nærheden, der er masser af gode muligheder for at gå tur med hunden. Hunden kommer ikke til at være meget alene hjemme, da min far min far køre på arbejde ved 09 tiden og min lillesøster eller jeg er hjemme ved 13 tiden.

Men altså vi har snakket om en Fransk Bulldog, vi har læst en masse om dem og synes den kunne passe fint ind i vores familie som består af min mor og far, lillesøster på 13 år og mig på 16 år. Begge mine forældre har haft hund da de var unge. Min far er tunghørende og min mor er døv, men de kan godt snakke. Det vil sige hunden selvfølgelig skal lære tingene med tegn også.

Men nok op det, spørgsmålet er så, om i kender nogle <b>links til nogle gode kenneler med Franske Bulldogs?</b> Der skal være papir på hunden, og gerne en af god afstamning, da vi måske vil prøve at gå til lidt udstilling.

Nå det blev lidt langt, men ville lige forklare, da jeg ikke gider høre på folk spør om vi nu har overvejet det grundigt nok, bla bla... smiley

Men håber da, at der er nogle som kan hjælpe!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Købe hund - links
Kommentér på:
Købe hund - links

Annonce