{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  købe hund?
  • #1   5. mar 2009 2 - 3 uger ihvertfald, synes jeg.

  • #2   5. mar 2009 En weekend...
    Vær sammen med hvalpen fredag til søndag non stop og så lade den være alene fra om mandagen.. De lærer hurtigt at være alene fordi de ikke bliver for vant til at være sammen med ejeren og så opstår alene hjemme problemerne..


  • #3   5. mar 2009 mange tak for jeres svar smiley

  • #4   5. mar 2009 Altså jeg vil mene at det bedste er at hvalpen lære gradvist at være alene hjemme, på den måde oplever den det ikke som noget traumatisk når den skal være alene en hel arbejdslag.

  • #5   5. mar 2009 Vi havde 4 uger - den bedste investering vi nogensinde har gjort... vi har aldrig haft et uheld på gulvet mens hun har været alene, og hun er dygtig til at sove hele dagen når vi ikke er hjemem...

  • #8   5. mar 2009 ja en weekend holdda op vores er ni måneder og vi er oppe på 3 timer nu. Men tilgengæld, har vi heller ikke haft nogen ulykker. HUn har så meget krudt i røven, så vi er bange for hun ødelægger noget af bare kedsomhed, så når vi nu har muligheden for det så trapper vi langsomt op. Så skal selvfølgelig ikke nødvendigvis tage så lang tid, men en weekend er slet ikke nok. Og så som Pia K og andre skriver ro på, den rigtige hund skal lige komme, er IKKE et impulskøb. Vi var 1/2 år om at bestemme os og ventede så yderlige 5 måneder på den rigtige kennel.

  • #9   5. mar 2009 Nu kommer det jo an på hvordan man vil præge hvalpen.

    Jeg sover på gulvet sammen med hvalpen, de første 14 dage, her har jeg så mulighed for at gøre den renlig også, da jeg står op ca. hveranden time. og går en god tur med hvalpen, indtil den har gjordt det den skal.
    Det tager ca. 10 dage, så er hvalpen renlig.

    Alenetræning, begynder også indefor samme periode, og så vare det ikke ret længe, så kan hvalpen være alene hjemme, uden problemmer.

    Jeg løfter og bærer hvalpen, op til flere gange om dagen, da det skal den lære, og forholde sig i ro, når man bærer den. selv som voksen skal den bæres...



  • #10   5. mar 2009 Så lang tid som muligt. Men mindst to uger. Men hvis det en hund man har fået som kastebold som der måske er nogen adfærdsproblemer med skal man nok sætte noget mere tid af til det

Kommentér på:
købe hund?

Annonce