{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
783 visninger | Oprettet:

Korsbånd - genoptræning {{forumTopicSubject}}

Hej, Jeg kan i gl. indlæg se at der sikkert er en del herinde der kan hjælpe mig......

Min hund er netop nu indlagt og har fået nyt korsbånd i højre knæ idag samt fjernet det af minisken der var ødelagt. Operationen er gået godt og jeg forventer at kunne hente ham senest fredag og jeg er derfor også meget interesseret i at høre nærmere mht genoptræning hvornår skal man hvad og hvorledes. Kenzo har desværre også slidgigt i samme knæ og har været generet af det on/off de sidste par år, så jeg ved ikke om der er forholdsregler i den forbindelse. Jeg forhører mig selvfølgelig hos dyrlægen men er som sagt interessert i al den information jeg kan få. .......... takker på forhånd!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Korsbånd - genoptræning
  • #1   28. feb 2007 ja, det har jeg også hørt skulle være rigtig godt, min hund er bare en super tøsedreng når det kommer til svømmehaller, prøvede en del gange da han var hvalp men opgav nok for hurtigt pga hans vandskræk. Han går heller ikke længere ud end han kan bunde når vi er ved vandet....... hehe... Tænkte derfor det måske var bedre til ham med waterwalking, men ved ikke om I har erfaring med det...... eller mht alm. fysioterapi, massage m.v.

  • #2   28. feb 2007 Du skal have fat i Stine M, super dygtig har hjulpet mig med min hund...

  • #3   1. mar 2007 Hej ven og vogter
    Tak - Stine M har heldigvis kontaktet mig, så glæder mig til at få talt nærmere med hende - Super med sådan et forum h
    vor man kan få kvalificeret hjælp smiley


Kommentér på:
Korsbånd - genoptræning

Annonce