{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
866 visninger | Oprettet:

Pjutte
Pjutte
Tilmeldt:
20. feb 2013
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 11 Svar: 128

Dagens gode gerning {{forumTopicSubject}}

Så har jeg lige gjort dagens gode gerning smiley

Ind ad den åbne terresedør kom en stor sort bamse, den var virkelig sød, stille og rolig, og tørstig! Så efter jeg fik hilst på den, fik den noget vand og den drak en hel masse! smiley

Så prøvede jeg at gå den lille gade rundt, jeg bor på (hos mine forældre). For at se om den ikke skulle bo hos nogle af naboerne men det gjorde den ikke. Den havde heller ingen skilt, kun et halsbånd. Så valgte jeg at tage et stykke blå snor på den og gå op mod hovedvejen. Lige som jeg kunne se hovedvejen, spotter en lille dreng og hans mor hunden og jeg. Det var deres hund smiley

Hvor er jeg dog glad for at de lå og kørte rundt for at lede efter ham og ikke bare var ligeglad! smiley

p.s nogle af naboerne sagde at jeg bare skulle lade ham være, for så skulle han nok selv finde hjem. Men nej ikke tale om - det kan jeg slet slet ikke gøre! Jeg var fast besluttet på, at jeg vil finde ejeren hvis det var muligt. Hvilket det heldigvis var smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dagens gode gerning
  • #1   27. jul 2018 Åh my!!!.... Den bedste gerning du har gjort er da at give ham der fra dig igen smiley
    Han er da for dejlig!!


  • #2   27. jul 2018 Hvis Luffe nogensinde skulle finde på at vandre væk, håber jeg at han møder en som dig! smiley

  • #3   27. jul 2018 Obsternasig: Tak han var også dejlig og nem at have med at gøre smiley



  • #4   27. jul 2018 Kim: awww tak det varmer helt at høre smiley jeg ville med glæde hjælpe og passe på Luffe indtil i blev genforenet hvis det skulle ske og det var muligt smiley

  • #5   28. jul 2018 Det er så dejligt, at se når dyrene kommer hjem til deres ejere igen. smiley Og skønt med en som så valgte, at tage ansvar og sørge for hunden i dette tilfælde smiley

  • #7   29. jul 2018 Pia: der var også stor gensynsglæde imellem dem da de så hinanden smiley tak for de søde ord smiley

  • #8   29. jul 2018 Emma: det er jeg også glad for han kom smiley

    åhhh! ja det må være pinligt xD (kan ikke bruge den rigtige smiley jeg ville have sat ind)
    Og så skal man til at lege detektiv for at finde ud af hvor hunden så hører til smiley


  • #9   30. jul 2018 Der er simpelthen nogle mennesker jeg bare ikke forstår og det er dem der ikke leder efter deres Hund, når den stikker af.
    Vi har en ældre mand her i området.. Det vil så sige han bor alligevel 1, 5 km væk ca. Hans hund kommer jævnligt her forbi og har et par gange være stået og gøet foran naboens hus (den gøer af en skulptur de har stående). Jeg har boet her i et halvt år og den har været her 5 gange hvad vi ved af. Den plejer at skynde sig væk, når man prøver at komme til den, men én gang fik vi fat i den.. da jeg havde en idé om hvor den hørte til, gik vi først derhen med den. her mødte vi dens ejer, en ældre herre, som sagde at en anden gang skulle vi bare gå ud og be den om gå hjem. Så skulle den nok selv gå hjem igen. siden da har vi prøvet det en enkelt gang og hunden løb direkte den modsatte vej.

    Jeg forstår simpelthen ikke at man så ikke sætter hegn op om sin have, eller i det mindste leder efter sin Hund, når den stikker af.. Jeg har set pågældende hund løbe ud foran biler, samt opsøge fremmede hunde i deres egne haver. Jeg er bange for at den desværre kommer til skade en dag, men dens ejer er nu heller ikke nem at snakke om det med smiley


Kommentér på:
Dagens gode gerning

Annonce