{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
743 visninger | Oprettet:

Dagens gode gerning.. {{forumTopicSubject}}

Havde lady med ude og handle en enkel l mælk her til aften.
Da jeg kommer ud og går over vejen, sidder der lidt derfra en sød lille hund og kigger.
Ingen ejer i nærheden.
Jeg går hen og lader på afstand hundene hilse for at se om det går at jeg kommer tættere på, og de er vældig glade for hinanden og vil lege.

Så jeg for kigget på vovses halsbånd, og der er navneskildt og den bor loge i nærheden..

Jeg klikker den anden ende af min snor fast på vovse og afsted det går.

Vi kommer frem og jeg banker på, og en dame råber kom ind..
Jeg går ind og forklarer hvem jeg er og at jeg har hendes hund med..
Hun er en ældre dame, og er rigtig glad for at jeg har fundet hendes hund.
Hun havde ikke opdaget den var gået sin vej, så hun var rigtig glad for at jeg kom med den, så den ik var gået ud foran en bil..

Hun forklarede at den normalt stod bundet når hun var ude, men nu sad hun indenfor og der plejer hunden jo så også at være, men fordi det er varmt lod hun døren stå åben, uden at tænke over at hunden var løs..
Hun havde fået fat i noget hegn som hun ville ha op, så det skulle hun nok få gjort, og hvad hun skyldte mig..?

Sagde hun ik skyldte mig noget, jeg var bare glad for at få hunden hjem i god behold, og at det er en god ide med det hegn, og evt stille noget for døren indtil da.

Så idag har jeg da fået gjort en god gerning. Og er glad for hunden havde skilt på sig!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dagens gode gerning..
Kommentér på:
Dagens gode gerning..

Annonce