{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
654 visninger | Oprettet:

Dagens gode gerning :) {{forumTopicSubject}}

Må blive at følge den dejlige beagle Luffe til durlægen for at få ham hjem til sine ejere smiley

Sad hos min søster og klippeklistrede, da det banker på døren. Min søster åbner og kan høre en mand spørger om hun ejer ham her?

Jeg går selvfølgelig ud, nysgerrig som man nu er, og ser en dejlig beagle stå og være MEGET interesseret i min søsters to små gravbasser.

Nå, men manden har hverken snor eller noget til hunden så jeg tager fat i halsbåndet og spørger om han har tjekket for hundetegn osv. "lille" overvægtige Luffe får drejet sig ud af halsbåndet og så smutter han da lige på opdagelse i min søsters hus smiley

Heldigvis har hun tog venligsindede gravhunde, havde det været hjemme hosm ig selv var han blevet flået.

Nå, men jeg får fat i Luffe og givet ham snor og halsbånd på og tilbyder så manden at smutte til dyrlægen med ham for at få tjekket hans chip. Luffe og jeg får os en lille luftetur og kommer op til dyrlægen, hvor jeg sætter mig og venter til det bliver vores tur. Udfra een af "stuerne" kommer så to små cairn terrier hvalpe og de flyver i fuldt firspring liiige hen til Luffe og så bliver der ellers knurret og gøet... De to små bæster satte bare gang i venteværelset og Luffe ville SÅ gerne snakke med dem, men måtte jo pænt holde ham tilbage, da jeg ikke vidste om han kunne li sådan nogle små højlydte nogen.

Nå, men enden på historien blev at Luffes ejere blev ringet op og vet. sygeplejersken sagde at hun ville beholde ham til de kom, så kunne de måske tænke lidt over situatioen(tilbød at smutte forbi med Luffe, men det mente hun var for nemt sluppet for dem :D)

Nå, men jeg håber jeres dag har været ligeså god som min. Normalt plejer jeg ikke at være vild med beagles men ham her var sku for kær smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dagens gode gerning :)
Kommentér på:
Dagens gode gerning :)

Annonce