Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af et hvepserede på størrelse med en håndbold lige ved indgangen til mit hus 1.000 kr.
  • Sætte 2 lamper op 800 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Trimmekniv
  • #1   27. jul 2018 Hvad havde du før?

• #2   27. jul 2018 Hvis ikke det lykkedes dig at finde en trimmekniv hvor skaftet passer til dig, så kunne du måske nøjes med en almindelig og købe sådan nogle "gigt skafter" til at sætte over.
    De fås i forskellige materialer og størrelser.

https://www.seniorland.dk/shop/boligen/koekken/bestik-og-service/mosgummi%2c-saet-med-tre-stoerrelser/c-24/c-169/p-419

• #3   27. jul 2018 Jeg elsker min trimmekniv fra Pearson Products. Dens håndtag ligger godt i min hånd og den har ingen dumme smalle og 'skarpe' kanter smiley

• #4   27. jul 2018 Louise: jeg kan simpelthen ikke huske navnet smiley smed den ud i weekenden efter mange års tro tjeneste, skaftet var rimeligt tykt, blå/grå.

Anni:
    Det ser sgu da smart ud, ved du om genstanden der sættes i dimsen, bliver siddende fast? Eller måske man kan hælde lidt superlim i..

Mette:
    Har du et link?

• #5   27. jul 2018 Nej, egentlig ikke. Jeg tror bare jeg ville google bare det. Jeg købte min for snart 20 år siden af Clintons opdrætter (på et trimmekursus jeg var på, hvor hun var underviser smiley ). Jeg ved der findes mange modeller hos Pearson Products - min er en meget fin trimmekniv som jeg bruger all-over sammen med fingertrim på min Irske Terrier.

• #6   27. jul 2018 fin=fin-tandet smiley Ikke at den er belagt med bladguld eller sådan noget smiley

• #7   27. jul 2018 Jeg tror, at de sidder rimelig fast. Folk bruger dem jo til at spise med, og så er det jo ikke så smart, hvis skeen med suppen falder ud.
    Men der er vel også forskel på pris og kvalitet.
    Jeg overvejer om jeg skal investere i et par, for somme tider, så er det svært for mig at holde om en kniv.

• #8   27. jul 2018 Smart med det ekstra-håndtag. Men vær obs på at det kan være svlrt at få fat på pelsen, hvis håndtaget fylder for meget i hånden.
    Jeg foretrækker håndlavede knive og helst et bestemt produkt. Er håndtagene for små, så bruger jeg pels (formes efter hånden) eller bånd til cykelstyr. Der findes ualmindelig mange dårlige knive, som også er dyre. Min foretrukne er nr 3 fra neden. Den er til flatwork. Jeg har efter billedet blev taget, købt en yderligere (grovere) og bestilt 3 til. Dem med pels på er Keld Larsen. De er gode men med flat håndtag. De 2 øverste med træ er ikke gode. De er skarpe trods indsats på at sløve dem.
    Den nederste er importeret fra USA og fra Ashley Craig greyhound products. Den er dælme flot og ligger godt men trimmer dårligt. Det var en dyr investering. Den grønne er Haubtner. Jeg bruger den kun til store pelse, hvor meget skal trækkes af. Den fås i forskellige grovheder og er ikke så dum. Den øverste metal trimmepind er fra Ashley Craig. Også en del af min investering i amerikanske aktier. Den er tung som et ondt år men ellers god nok.
    Jeg køber derudover trimmepinde af en god Polsk veninde i Sverige. Hun får dem fra Rusland. Se dét virker!
    Men det er jo et værktøj og livet er for kort til dårligt værktøj. Du skal ud og have dem i hånden. En god kniv gør halvdelen af arbejdet.

profilbillede
  • #9   27. jul 2018 Jeg er måske Google idiot, men kan ikke finde de knive Mette..

• #10   27. jul 2018 Louise, super tak!
    Den nederste var jeg ved at bestille, godt jeg så ilke gjorde det! Den ser lækker ud..

Problemet er, at her slet ikke er noget udvalg herovre at tage ud og have i hånden, det gør det lidt mere bøvlet..

• #11   27. jul 2018 Nej nu ser jeg at du er fra Bornholm. Det er ikke nemt så.
    Lan du trimme med fingrene eller er det ikke muligt? Cairn er nemmest med fingrene for mig. Godt med kridt i pelsen og så fingerkondomer på. Men selvfølgelig ikke muligt, hvis hænderne driller.
    Desværre er Flemming Lonsdales knive ikke nemme at få fat på. Tror faktisk at DTK kreds 5 har eneforhandling herhjemme. Flemming er ældre end gammel tænker jeg. Han var ikke ung da jeg startede med at udstille for 27 år siden. Meeen bedre kniv findes ikke smiley

• #13   27. jul 2018 Keld Larsens er gode, men de er latterligt træls at have i hånden, fordi de er så lige og flade...

• #14   27. jul 2018 A-S ja det var mine første knive. udmærket men tænderne knækker ind imellem. Jeg smadrer mine hænder på dem. Underligt at de er fremstillet i så mange år uden at opgradere skaftet

• #15   27. jul 2018 Så enig!

• #16   27. jul 2018 Det var en god ide at gå på opdagelse hos trimmehundene til DKK udst. Det vil jeg da gøre når jeg alligevel er derude!.

Jeg måtte låne en, da den gamle selvfølgelig døde før jeg var færdig med Gandalf. Den er rædsom, smal og skarp i håndtaget.

Louise: på gode dage fingertrimmer jeg hvad jeg kan, primært ryg, sider og lår.
    Ulvene er ret nemme at håndplukke på de store flader.
    Cairnen citta har en grusom enorm og tæt pels, her er det lige dele finger trim og kniv.
    Hoved/ben mest med saks, hun er blødpelset her, desværre.
    Den 3. Nederste på dit billede tiltaler mig også i facon, ligner en der ligger godt i hånden smiley

Kommentér på:
Trimmekniv

Annonce