{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
557 visninger | Oprettet:

Antal af måltider {{forumTopicSubject}}

Hey
Hvornår bør man gå fra to til et måltid om dagen???

Misty er selv begyndt at fravælge hendes måltid om morgen, over en periode på 14 dage, men bør hun stadig tilbydes det - hun er 9 mdr.

Jeg ved godt der er delte meninger om man bør gøre det men jeg er ikke intresseret i at høre fra andre end dem som foder 1 gang dagligt

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjern trægulv med mulig asbest lim 3.000 kr.
  • Køkkenskab 640 kr.
  • Nedtagning af brændeovn 2.000 kr.
  • Hjælp til vaskemaskine 1.150 kr.
  • Rengøring af lejlighed 1.000 kr.
  • Udskiftning af vinduer 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Antal af måltider
  • #1   2. mar 2007 ja hun burde have to måltider til hun er 15 mdr hvor man går over på voksen fodder.. vi gør det at vores har deres fodder stående en halv time og har de ikke spist så fjerner vi det og så får de ikke noget før dagen efter.. men der er ingen farer for at vi kommer til at fjerne det mere de har lært når der er mad så spiser man smiley

• #2   2. mar 2007 sjovt... jeg ville til at oprette det samme indlæg... Theis er nemlig også begyndt at vælge morgenmaden fra

• #3   2. mar 2007 giver stadig to måltider og hvis min han ikke spiser hans morgenmad får han nogle gange ikke aftensmaden oveni, da jeg synes at er en stor potion han skal have på én gang så. Har hørt at det ikke skulle være så godt pga tarmslyng, men skal ikke gøre mig klog på det. Min tæve spiser altid hendes morgenmad og aftensmad. Når kl er 18 begynder hun at gå og kigge i skålen i protest hvis der ikke er hældt nok op. he he spøjs er hun vel

• #4   4. mar 2007 *pernille
    15 mdr ??? der står på vores foder at man skal give hvalpefoder til de er 8 mdr. synes der er længe op til de 15 mdr. selvom vi giver i ekstra tid hehe

*Louise
    Vildt sjovt

*Linda
    Jeg giver heller ikke Misty aftensmad oveni det tilbage fra morgenmaden....

Men Misty er jo selv begyndt at sige fra over for morgenmaden men selvom hun så får det hele om aften spiser hun stadig ikke halvt op :S

Kommentér på:
Antal af måltider

Annonce