957 visninger
|
Oprettet:
Antal af måltider {{forumTopicSubject}}
Hejsa gruppe
Ville lige høre hvor mange måltider i giver jeres små i løbet af dagen???
Misty nægter at spise sin morgenmad men jeg synes dog det er for tidligt af en alder af 9 mdr. kun at få et enkelt måltid.... eller er det mig der er pjevset hehe
mar 2006
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 55 Svar: 287
Riko havde en periode hvor han ikke spiste... men spiser godt nu
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.206
Gitte
feb 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 52 Svar: 405
Oki - det vil sige jeg ikke bør have dårlig samvittighed ?? hehe
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.206
Men hvis du frygter at vægten falder, så se på hvad det er for foder du giver den. Det kan være du så skal skifte til et foder der giver mere, så du er sikker på at den får nok.
Gitte
feb 2007
Ja det er rigtigt nok - vi prøver med en gang daglig også må jeg holde øje med hendes vægt samtide.... =)
Men hun får det jo afmålt foder, og hun spiser også op til aften hehe så hun får jo det hun skal have (ifølge posen)
jun 2004
Følger: 59 Følgere: 57 Hunde: 1 Emner: 338 Svar: 3.686
sep 2004
Følger: 57 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 643 Svar: 3.041
feb 2007
Følger: 65 Følgere: 58 Hunde: 3 Emner: 56 Svar: 863
Det gør ik noget at hundene har en faste dag,max 1 x om mdr.de vilde hunde får jo heller ik mad hver dag.
Rikke har 1 faste dag om mdr.men hun er også 4 år,Tessa er kun 5 mdr.så hun får 2 x om dagen.
jan 2005
Følger: 14 Følgere: 14 Hunde: 1 Emner: 35 Svar: 316
Jeg har jo lille Sirone.Hun er nu 5 mdr. og spiser mindst 4 gange om dagen.
Det skal så lige siges,at hun er en lille en,med meget fart på. Og at vi dagligt,går en lang tur.
Hvis jeg skulle fodre,efter,hvad der står på posen,ja,så blev mine hunde altså underernæret. Der står jo ikke lige,hvor meget motion,ens hund får. Og en D/S G. har som regel,et højt niviu. Og vokser meget forskelligt.Og alt det skal man tage med.
jeg fodrer kun på "gammeldags maner". Dvs. Sirones morgenmad,er en ostemad,samt lidt A-38.Måske det kan hjælpe,at tilbyde hende noget andet morgenmad.??
feb 2007
Følger: 36 Følgere: 27 Hunde: 2 Emner: 35 Svar: 1.212
feb 2007
Nej vi har også en faste dag men den er misty ikke på endnu da hun endnu ikke er gammel nok til det....
*Viv
Ja det kunne da godt være jeg skulle prøve at give hende noget andet en tørfoder til morgenmad....
Men er det sundt for hunden at få regelmæssig mælkeprodukter og rugbrød?
jan 2005
Følger: 14 Følgere: 14 Hunde: 1 Emner: 35 Svar: 316
Ja,det tager,den lille overhovedet ikke skade af.
Som sagt,fodrer jeg på gammeldags maner.Men kød-fisk-fisk-brød-spagetti-jamen alt. Men sørger for at der er 1/3 af alt også reven grønsager. Tørfoderet,står frit fremme. Men de "nipser" kun til det.
Iaften,skal de have kvielever,med foderris,samt reven gulerødder.Og imorgen,et stort råt marvben.
Jeg har aldrig haft problemer,med : maverne-fældning året rundt,som nogen har. Og det skal en hund altså IKKE.
De får jo så lakseolie i aftensmaden. og en gang om ugen,en rå æggeblomme,(udensalom.)
Hun vil kaste sig over maden,hvis hun "kun" har fået tørfoder. Men gå forsigtig frem,hvis maven ALDRIG har fået andet.Hav en god dag.
Hilsen Viv og co.
Antal af måltider
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside