{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjern trægulv med mulig asbest lim 3.000 kr.
  • Køkkenskab 640 kr.
  • Nedtagning af brændeovn 2.000 kr.
  • Hjælp til vaskemaskine 1.150 kr.
  • Rengøring af lejlighed 1.000 kr.
  • Udskiftning af vinduer 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Antal af måltider
  • #1   8. mar 2007 Morgen og aften her...

Riko havde en periode hvor han ikke spiste... men spiser godt nu

• #2   8. mar 2007 Ofte vælger de ikke at spise noget om morgenen - det er kun i perioder de gider have noget. Aftensmaden går rent ind hver gang.

Gitte

• #3   8. mar 2007 *Gitte

Oki - det vil sige jeg ikke bør have dårlig samvittighed ?? hehe

• #4   8. mar 2007 Gitte B: Nej det skal du ikke have. Hvis den har adgang til mad, så spiser hunde hvis de er sultne.
    Men hvis du frygter at vægten falder, så se på hvad det er for foder du giver den. Det kan være du så skal skifte til et foder der giver mere, så du er sikker på at den får nok.

Gitte

• #5   8. mar 2007 *Gitte
    Ja det er rigtigt nok - vi prøver med en gang daglig også må jeg holde øje med hendes vægt samtide.... =)

Men hun får det jo afmålt foder, og hun spiser også op til aften hehe så hun får jo det hun skal have (ifølge posen)

• #6   8. mar 2007 2 gange om dagen får Mille. Om morgenen hunderis blandet med leverpostej og A38 og om aftenen Pro Plan Laks og Ris tørfoder.

• #7   8. mar 2007 Nicki får mad når han er sulten, har altid adgang til maden. Men oftes spiser han mest efter aftens turen. Han styrre det helt selv, og det kan han sagtens, han er jo overhoved ikke tyk, tvært om

• #8   8. mar 2007 Tessa får 2x om dagen,morgen og aften,hvor imod Rikke kun vil have foder til aften og hun får det som hun vil.
    Det gør ik noget at hundene har en faste dag,max 1 x om mdr.de vilde hunde får jo heller ik mad hver dag.
    Rikke har 1 faste dag om mdr.men hun er også 4 år,Tessa er kun 5 mdr.så hun får 2 x om dagen.

• #9   8. mar 2007 Hej Gitte B. og i andre.
    Jeg har jo lille Sirone.Hun er nu 5 mdr. og spiser mindst 4 gange om dagen.
    Det skal så lige siges,at hun er en lille en,med meget fart på. Og at vi dagligt,går en lang tur.
    Hvis jeg skulle fodre,efter,hvad der står på posen,ja,så blev mine hunde altså underernæret. Der står jo ikke lige,hvor meget motion,ens hund får. Og en D/S G. har som regel,et højt niviu. Og vokser meget forskelligt.Og alt det skal man tage med.
    jeg fodrer kun på "gammeldags maner". Dvs. Sirones morgenmad,er en ostemad,samt lidt A-38.Måske det kan hjælpe,at tilbyde hende noget andet morgenmad.??

• #10   9. mar 2007 ja mollie får også 4-5 gange pr dag, men hun er jo også en lille en

• #11   9. mar 2007 *Jytte
    Nej vi har også en faste dag men den er misty ikke på endnu da hun endnu ikke er gammel nok til det....

*Viv
    Ja det kunne da godt være jeg skulle prøve at give hende noget andet en tørfoder til morgenmad....
    Men er det sundt for hunden at få regelmæssig mælkeprodukter og rugbrød?

• #12   10. mar 2007 Hej Gitte B.
    Ja,det tager,den lille overhovedet ikke skade af.
    Som sagt,fodrer jeg på gammeldags maner.Men kød-fisk-fisk-brød-spagetti-jamen alt. Men sørger for at der er 1/3 af alt også reven grønsager. Tørfoderet,står frit fremme. Men de "nipser" kun til det.
    Iaften,skal de have kvielever,med foderris,samt reven gulerødder.Og imorgen,et stort råt marvben.
    Jeg har aldrig haft problemer,med : maverne-fældning året rundt,som nogen har. Og det skal en hund altså IKKE.
    De får jo så lakseolie i aftensmaden. og en gang om ugen,en rå æggeblomme,(udensalom.)
    Hun vil kaste sig over maden,hvis hun "kun" har fået tørfoder. Men gå forsigtig frem,hvis maven ALDRIG har fået andet.Hav en god dag.
    Hilsen Viv og co.

Kommentér på:
Antal af måltider

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce