{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.032 visninger | Oprettet:

Hund opkastning {{forumTopicSubject}}

Søde lille Cleo er efterhånden en ældre dame (snart 14 år) og hun får det desværre af og til dårligt. For 1.5år siden fik hun akut leversvigt og ikke engang dyrlægen trode hun ville klare det. Men Cleo er sej og hun fik det godt igen. Hun er rigtig glad, har energi og har det faktisk bare godt. Det meste af tiden. For desværre får hun tit kvalme og kaster også op. Det var sådan leversvigtet startede så jeg er naturligvis meget opmærksom. Hun har i de sidste 1.5 fået kvalme ca hver 14-7 dag. Jeg har giver hende en pille mod kvalme i de tilfælde og så er alt godt (og ja hun har fået testet levertal de var fine sidst for 4 mdr siden) men nu er kvalmen blevet hyppigere og i de sidste 7-10 dage er det næsten dagligt.
Det er kun om aftenen og natten.
Hun har tid i dag til dyrlægen og får testet blodværdier . Men nu vil jeg alligevel hører jer så jeg er forberedt på dagens besøg. Har i oplevet noget lignende med tilbagevendende kvalme og opkastninger? og hvis ja hvad var det så der foregik? dyrlægen har hidtil nu ikke kunne komme med en rigtig god forklaring?
Hvis det var jer hvad ville I så spørge dyrlægen om osv.? for ja de sidste gange synes jeg besøget har været lidt spildt (ok blodværdier men intet svar på Cleos kvalme)
Har I prøvet at have en hund med galdesten og hvordan påvirkede det den. Da Cleo blev scannet sidst havde hun en Og jeg har hele tiden tænkt den kunne være en forklaring på meget af det. Men dyrlægen siger nej og har hidtil ikke mente der er nogen grund til at gøre noget ved den.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hund opkastning
Kommentér på:
Hund opkastning

Annonce