{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor meget Waterwalk?
  • #1   8. aug 2018 Det kommer an på udgangspunktet. Skadet vs. ikke skadet hund.

    I hvilken forbindelse vil du gerne vide hvor længe de går i WW?


  • #2   8. aug 2018 Hov. Forstod det mere generelt smiley

    Dixie har gået WW 2 gange, hun har været skadet og er oppe at gå 2 x 2 min. med høj vandstand og 1 x 1 min. med lav vandstand smiley


  • #3   8. aug 2018 Vi brugte det som genoptræning. Startede med 2 minutter og endte med 15-20 minutter med pause.
    Skulle vi bruge det videre ville det være niveauet.


  • #4   8. aug 2018 Jamen det var bare et generelt spørgsmål. Men så i med udgangspunkt i en sund og rask hund.
    Til sammenligning med hvad vi selv går. Vi har spenderet meget motions tid på stranden i år, bla dedikeret WW smiley

    CH - super. Jamen det passer meget godt med hvad vi selv går. Vi går ca 1200m i et huk eller i ca 50-100m intervaller med leg og sprint. Of det passer vel meget godt med 15-20min.


  • #5   8. aug 2018 Vi startede med 2 minutter - og sluttede vist nok på 25 minutter med pause.

    Det var dog efter en skade smiley


  • #6   8. aug 2018 Jeg behøver nok ikke at skrive det, men bare for en sikkerheds skyld - når det gøres på stranden så husk at gå begge veje.

    Det er også værd at sætte sig ind i vandhøjder i forhold til hvor og hvor meget, der belastes.
    Det har enorm betydning.


  • #7   8. aug 2018 Det havde jeg faktisk ikke tænkt over, så tak for info smiley
    Når Vi har gået i et huk har vi gået begge veje. Men i intervaller har vi kun gået en vej.

    Har du evt et link til læsning om vandhøjder?

    Indtil nu har jeg bare varieret det netop fordi at jeg havde en tanke om at det belastede forskelligt, men jeg vidste ikke at det havde en stort betydning smiley


  • #9   9. aug 2018 jeg har brugt det som genoptræning og vedligeholdes/opbygning at muskler. og der var ikke tid på, jeg kunne se på gangen (hjælp fra hende der ejer stedet) hvornår det var nok. mange gange 10-15 min med stigning på.

  • #10   13. aug 2018 ikke skadet, 16 måneder og vi gik 30 minutter da vi boede nede ved stranden. nu er der meget langt til strand og den vi kan komme til er elendig at gå i pga sten så det er sat i bero

Kommentér på:
Hvor meget Waterwalk?

Annonce