{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
885 visninger | Oprettet:

Second opinion? Evidensia Faxe, Komplikation brækket albue. {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Ja sorry for den lange overskrift.
Men har brug for lidt rådgivning fra jer andre hundeejere.

Sagen er den, at min labrador brækkede albuen da hun var 3. måneder. Hun gik små 4-5 dage på den, da vi blev sendt hjem fra dyrlægen med smertestillende første gange, da de ikke mente det var andet end en forstuvning, forståeligt, da Casey både kunne gå, løbe, lege osv. på benet. Hun udviste ingen smerte eller lign. Kun lidt haltende.

Men siden, har hun været igennem 2 operationer, da hun bliver ved med at trække på benet, og Lars fra faxe begge gange har ment at bedste løsning var en kikkert undersøgelse. Begge gange, har han fundet noget dårlig knogle og irritation i leddet, han har dog ikke vidst hvad problemet var, og hvorfor dette kom? Nu er det snart 3-4 måneder siden sidst kikkert operation, og tanker ligger og lurer i mit hovedet om jeg skal prøve at besøge en anden dyreklinik og få et andet syn på sagen. Jeg føler mig ofte uden svar på min spørgsmål og mere fortvivlet når jeg går derfra. I det han aldrig har konkrete svar til mig.

Men hvad ville i gøre i denne sag? og hvem ville i besøge? Lars fra Faxe skulle jo være en af de bedste i DK.

Sorry det blev lidt langt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Second opinion? Evidensia Faxe, Komplikation brækket albue.
Kommentér på:
Second opinion? Evidensia Faxe, Komplikation brækket albue.

Annonce