{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
406 visninger | Oprettet:

LOPPER !!! {{forumTopicSubject}}

Uha uha Kaoz har snart haft lopper i 1000 år !!!

Sååå træls er det, han kløer og kløer og INTET hjælper !!

Loppen hedder Andreas forresten, han har været hos os så længe at vi har navngivet ham ; )

Har lige været på apoteket og købe en shamoo og pipetter til hunden- og en omgang til missekatten også..

500 kr kom man så lige af med der 0o

Han skal så i loppedræbende bad og så have pipette 2-3 dage efter..
- Hvis han så STADIG har lopper efter det.. Hvad kan jeg SÅ gøre??

Har prøvet med pipetter (dem vi købte idag er til 40-60 kg, dyrlægen mente at han med sine 36 kg gik lige på grænsen med de andre, og det måske var derfor de ikke virkede).. Har også prøvet med hvidløg, eucalyptus-bad, havvand, antikløe-bad...

Hååååååååber at Andreas vil pakke sydfrugterne og daffe af H til nu..

Har i prøvet at have sejlivede lopper??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  LOPPER !!!
  • #1   8. mar 2007 hehe... ingen af de hunde jeg har haft har haft lopper...

håper "andreas" pakker sine tasker og "flytter"

• #2   8. mar 2007 Du kan prøve at spille noget Paris Hilton for ham.. så skulle han da nok enten rejse eller begå selvmord...

• #3   8. mar 2007 Prøv med hvidløg det giver jeg mine hunde og det lader til at holde lopper samt andet utøj væk....

• #4   8. mar 2007 Hm har aldrig selv oplevet der var lopper.

Men jeg kan huske for år tilbage min mor havde, og intet hjalp.

Hun endte med at købe en "Stripe" eller noget i den retning på en tankstation og hængte den op ude ved hoveddøren. De havde intet siden..........

• #5   8. mar 2007 Du skal huske at missen og hvis der er andre dyr i husstanden, de skal behandles samtidig, og så kommer arbejdet, HELE huset bilen og hvor dyerne ellers kommer skal støvsuges, rengøres, tæpper ,bamser, gardiner ja alt skal rengøres grundigt, herefter sprøjtet alt med absolut.D luk det hele af , ud med alle dyerne, gå en tur på 1 times tid, herefter luftes godt ud, det er hvad der skal til når du har haft lopper gennem et stykke tid, og måske skal du gentage det efter 1 uge, her skal dyerne selvføglig ikke dryppes igen, god arbejds lyst, har prøvet det og der er desvære ikke nogen steder du kan springe over hvis det skal virke.

• #6   8. mar 2007 Heidi - HAR prøvet med hvidløg.. Tror Andreas er en festlig fætter der synes godt om lidt kryderi =/

Marianne - Har prøvet at sætte ham på bussen, men han finder sgu hjem igen =(

Søs - Ja hvis intet andet virker kan det da være miss Hilton gør *GG*

Louise - Vi har ikke sprøjtet, må man ikke når man har kat - men jeg har strøet noget pulver der skulle gøre det samme...

Det skal dog siges at katten IKKE har lopper !! Hun er blevet kæmmet 100 gange og ikke EN er der fundet !!
    - Nej Andreas er en HUNDEloppe.. og MEGET glad for Kaoz

• #7   8. mar 2007 Janie - en fluefanger???

Mona - Har vasket alle dyretæpper, bamser, puder osv osv med utøjsmiddel i vaskemaskinen..
    Støvsuget HELE huset med min Dyson og det hjælper lige lidt.. Men SÅ kommer Andreas sgu igen =(

Dyrlægen er lidt i tvivl om hvad vi skal gøre, men hun gav Kaoz en ekstra kikser og sagde at han skulle dele med Andreas *GG*

• #8   8. mar 2007 Har aldrig haft problemer med lopper og det at man har kat og hund, kan give problemer, eller hvis der færdes katte i din have, da det faktisk er kattelopper hundene får. Og her er beviset, kopieret fra dyredoktoren.

Det er ikke almindeligt at hunde har hundelopper, hvorimod det er overordentligt almindeligt, at det er katteloppen, der giver hundene problemer.

• #9   8. mar 2007 skal lige ud og gå tur - kommer tilbage senere

• #10   8. mar 2007 vi er også godt ramt af lopper......vi har to katte som slæber dem hjem smiley vi har haft lopper i så lang tid at cala skal til lægen i morgen fordi hun har udslæt ved haleroden og hårene falder af............. bette pus. ene små sår og så klør og bider hun i det hele tiden.
    vi har virkelig også prøvet ALT muligt....... uden pis så har vi brugt 1000 vis af kr på loppemiddler i alle afskygninger men intet virker......

• #11   8. mar 2007 Nina og Kaos på fyn, hvordan gik det i øvrigt, med din Dyson og statisk elektricitet ?
    Håber Andreas, snart smutter og lader den stakels hund være i fred !

• #12   8. mar 2007 jeg tror at jani mener dengang man kunne købe verbone strips de er ulovlige her hjemme nu men de var effektive.

• #13   8. mar 2007 Lisbeth...det var det nok. Det er en del år siden i hvert tilfælde.........Men ja, effektive var de !

• #14   8. mar 2007 Kender nogen der var nødt til at få gasset hele huset får at få bugt med lopperne.....fordi de havde været der et stykke tid .
    Jeg drypper begge hunde og katten hver 8 uge med Frontline Pour-On-Vet , syntes det virker fint og fik det anbefalet af dyrelægen .
    Hun sagde så at havde dyrene fået lopper skulle man dryppe dem i nakken , og så igen 14 dage efter...så skulle de være væk *ss*.

• #15   8. mar 2007 Nina....skal vi lave en deal......du smider Andreas på toget til København med løfte om en lækker loppetøs........så smider jeg Lærke( Silches loppe) på toget til fyn..........så krydser vi bare for at de mødes på halvvejen og springer a.....bingo, ingen lopper begge steder.........Jeg er ved at gå i spåner over Silche's (snart Stampe) kooonstant banken i gulvet, når hun går i gang med a klø.....intet hjælper her, heller. Og det genere også hende meget...

• #16   8. mar 2007 Nina - Min Dyson er stadig strid desværre =(
    Har døbt den lede arbejsskye matrone Paris ; )

Her i huset har de fleste ting navne.. I hvert fald de ting jeg holder af og bruger meget tid på *LOL*
    - Puteren hedder Miriam, fjernsynet Elly osv osv... Her bor MANGE, men kun 4 af os har en puls *fnis*

Lisbeth og Janie - Øøøøøøv at det så er blevet ulovligt =(
    Det lyder ellers smart ; )

Elin og Thomas - Ja dyrlægen siger godt nok at MANGE har problemer med lopper i år.. Vi har ikke haft nok frost til at slå dem ihjel, så der er lopper i MASSEVIS i år.. - Og de bliver mere og mere sejlivede; eller som jeg kalder det - hjemlige ; )
    Håber at jeres lille Cala snart er fri for det utøj =/

Lone - Ej håber sgu ikke jeg skal til at gasse =/
    - Og jeg har ellers også brugt pipetter hver 8. uge, men jeg tror ikke det er stærkt nok alligevel..

Marianne - Uuuhh Andreas og Lærke vil blive SÅ lykkelige sammen !! =D

• #17   8. mar 2007 nix - 7-9-13 - Equitta og Agnes har aldrig haft lopper ;O))

• #18   8. mar 2007 Har prøvet det med at gasse huset. Det var slemt.
    Der findes stort set ikkke nogen hundelopper.
    De lopper som vi finder på hundene er fra kat eller ræv, pindsvin mm.
    Du skal bruge pipetter til nakken nu som tager de levende lopper, og så tabletter som forhindre lopperne i at formere sig.
    Endelig kan din hund ha fået allergi af lopper, og det er der for den klør og bider sig
    Behandlingen med den forebyggende effekt skal gentages hver måned.

• #19   8. mar 2007 Sus - heldige asen

Snow - han har ikke allergi.. heldigvis da

• #20   8. mar 2007 Jep- men tilgengæld har vi i en periode været invaderet af lus - ikke fedt, nå man selv og de 4 tøser har hår som en afganer;O))

• #21   8. mar 2007 Både hund og kat skal behandles.. En lille test man kan lave for at se om katten har lopper.. læg et stykke køkken rulle og red katten med en tættekam,tør den af i papiret og stænk vand på dette.. blir der bitte små røde pletter på,har katten osse lopper..

Kommentér på:
LOPPER !!!

Annonce