kender i det?? {{forumTopicSubject}}
Hver gang jeg kommer ind på min konto checker jeg selvfølgelig om jeg har fået udfordringer, kommentare og karaktere. Og hver eneste gang bliver jeg en smule skuffet/ked af det... ikke fordi jeg ikke får udfordringer og kommentare eller flotte karaktere for den skyld, men fordi der en enkelt karakter imellem dem alle jeg ikke kan forholde mig til. Kingo min dejlige rottweiler har fået et 4 tal og selvfølgelig er det kun et 4 tal, men jeg synes jo han er den dejligste hund i verden, så for mig er 5 og 7 det eneste jeg kan forholde mig til og det eneste jeg synes man burde give... for alle hunde er dejlige. Jeg lyder måske lidt hyglerisk for han har jo fået så mange andre gode karaktere, men jeg ville bare ønske jeg vidste hvorfor. Er jeg den eneste der har det sådan??
okt 2004
Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 470 Svar: 8.275
okt 2004
Hej igen *S*
Jow såmen kender jeg det godt, men 4 er da ikke SÅ dårligt igen, med mindre der ikke fulgte en hilsen og kommentar med til den - i såfald synes jeg du skal gøre den pågældene opmærksom på at du savner en kommentar til 4-tallet..
Som dig synes jeg også kun her skulle gives ingen eller 5 - 7, men nogle ønsker at bruge poient systemet fuldt ud (uden hævn og.lig.) og der synes jeg blot der skal være en begrundelse og hilsen med *S*
.......og hvad kan jeg sige, andet end jeg personligt var træt af et system der blev udvandet af folks noget-for-noget og hvæner poient.........så Misja's bliver slettet hved dag og jeg sætter så uendeligt meget mere pris på hilsner og kommentare til billederne i gæstebogen ;o)
okt 2004
hvæner = hævner
mar 2005
Følger: 36 Følgere: 35 Hunde: 2 Emner: 100 Svar: 1.659
mar 2005
Følger: 1 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 11 Svar: 15
mar 2005
Følger: 24 Følgere: 24 Hunde: 1 Emner: 22 Svar: 134
Vi har det også sådan at vi ikke stemmer under 7 og hvis vi kigger på en hund af en race vi ikke bryder os om nøjes vi bare med at kigge.
Du skal ikke tage det så alvorligt med de kararterer, det er mere det sociale herinde der er lækkert. Jeg bruger mange gode timer herinde.
Susanne, My og Panda
kender i det??