771 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

en smule bekymret .. en smule bekymret ..

vi ved at Shira kan være tæt på hendes løbetid nu her og ved ikke om det er derfor.. men har lagt mærke til at hun har lidt svært ved og styre hendes mundvand .. selvfølgelig kan en hund savle når der er mad i sigte men det er slet ikke det samme .. hun smasker meget som om hun prøver på og synke det og så lå jeg mærke til igår at der kom våde pletter på dynen når hun havde haft hendes hoved liggende der .. så er blevet en smule bekymret om det måske kunne skyldes noget andet da hun aldrig har haft det sådan før .. hun slikker os meget som om hun prøver på og komme af med det på den måde .. men hendes adfærd har os ændre sig .. hun kan ikke være selv hjemme mere uden og pive og hyle og før hen lå hun sig baR til og sove til vi kom hjem igen .. og så er der andre ting ved hende som har ændret sig men som jeg ikke lige kan sætte finger på hvad er .. kan baR mærke at vores hund ikke helt er sig selv lige for tiden .. er der nogen som kan give en lille fortolkning af hvad der måske kunne være .. vi tror selv at det er løbetiden da tæver jo har det med og få et andet adfærd i den tid ..

Bodil Jørgensen får et kuld hvalpe
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bortskaffelse af haveaffald 500 kr.
  • Fragtmand 1.000 kr.
  • Rengøring af toilet, køkken og vinduer. 300 kr.
  • Opsætning af vaskemaskine og tørretumbler 1.000 kr.
  • Handyman til tilkobling af vaskemaskine 550 kr.
  • Siemens Opvaskemaskine med fejl E:24 – hjælp ønskes 1.120 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  en smule bekymret ..
  • #1   14. mar 2007 Hej jeg ved ikke om det er til nogen hjælp,men Figo er i løbetid og hun savler også mere end hun plejer men det er fordi hun bruge ekstrem meget tid på at gøre sig ren,vi kan vågne om natten ved at hun gøre så ren.Det larmer mere end det plejer,men jeg vil også mene du skal ringe og snakke med dyrelægen det kan være der er noget der sidder fast i en tand.

• #2   14. mar 2007 Heidi L .. hehe .. hvor sød .. han lyder til og være en rigtig charmetrold ..

mette pilborg N .. Shira er os begyndt og gøre sig meget rent men efter hvad vi kan se er hendes løbetid ikke startet endnu ..

hmmm .. tror jeg giver dyrlægen et kald idag .. baR for og være på den sikre side ..

• #3   14. mar 2007 lyder bestemt som om det er løbetiden der piner hende.
    min beagle blev også meget nervøs og underlig første gang hun var i løb, desværre forsvandt det ikke igen :0)
    hun har været mærklig lige siden GG

• #4   14. mar 2007 Tina L .. hehe .. ja Shira er os blevet helt underlig .. men det er lidt på en dårlig måde .. hun virker helt nedtrykt ..

Heidi L .. har os lad mig fortælle at de første tegn på løbetden godt kan komme en lille månede inde det rigtig går løs ..

• #5   14. mar 2007 Har i prøvet at kigge i munden på hunden.. det kunne jo være at der var noget galt derinde,siden den savler sådan.. Ellers ville jeg gi Dr dyr et tlf opkald,det koster jo ingenting smiley

• #6   14. mar 2007 kan så se at Dr dyr er nævnte.. flot læst af mig..ggg.. sorry

• #7   14. mar 2007 Heidi.. godmorgen...zzzz sover lige videre..lool

• #8   14. mar 2007 Stine M .. hehe .. ja godmorgen .. *s* .. hmmm .. ja det kunne jo os være .. tager lige et kig når jeg kommer hjem .. *s*

Kommentér på:
en smule bekymret ..

Annonce