{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
781 visninger | Oprettet:

En smule bekymret.... {{forumTopicSubject}}

Hej

Morgan har opført sig en smule... Underligt i dag. Det startede med at han vækkede mig omkring halv 11 (Han vækker mig altid mellem 8 og 9) men jeg tænkte nu ikke videre over det.
Jeg stod så op og fodrede ham, hvor han ikke ville røre sin mad, og egentlig ikke rigtig gad give det nogen opmærksomhed. Det er ikke unormalt, da det ofte sker at man skal lade ham alene et par minutter, inden han gider spise, når Mitch ikke er i nærheden. At jeg ikke kunne fange hans interesse, ved at holde et stykke mad op til ham, er dog ikke normalt...

Nå, han blev så lukket ud på en ganske kort tissetur, da vi tænkte det nok bare var det, og han spiste da også en smule da han kom ind igen, hvorefter min mand tog ham ud på den sædvanlige, lange weekendmorgen-tur.

Da de kommer tilbage, registrerer jeg at Morgan ser en smule sløv ud. Det er forholdsvis lunt udenfor, så jeg tænkte bare at han nok havde det varmt, og han rendte da også hen og drak en del.

Her kommer problemet så... For ca en halv time siden, rejste Morgan sig fra sin solplet i gangen, og stod blot med sænket hoved og kiggede ind på mig, mens han rystede. Jeg kaldte så på ham, og registrerede han halter på højre forben.
Jeg får ham op i sengen, så jeg kan tjekke hans pote, om han har trådt på noget, eller sådan noget, og jeg mærker lidt efter om han skulle have ondt - begge dele uden resultat. Der er umiddelbart intet galt. Så han får lov til at putte lidt under dynen, i håb om at det bare havde været koldt at ligge på linoliumsgulvet.

Da han får det for varmt, kravler han ud, og - med noget tøven - tager sig sammen til at hoppe ned og lægge sig på gulvtæppet.

Han er dog en smule sløv at se på, og han reagerer ikke engang, når folk går forbi de åbne vinduer, hvilket han ellers altid gør, men han vil på den anden side godt have godbidder osv, når det bliver tilbudt.

Jeg er virkelig forvirret, og ved ikke om der er grund til bekymring, for han virker totalt modsigende af sig selv...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En smule bekymret....
  • #2   30. mar 2014 Vi har desværre ikke noget termometer smiley De ligger gemt væk i flyttekasser og er opmagasineret, og jeg tror ikke vi nogensinde har fået købt et til hunden.

    Men hvis han har ondt i maven, så burde han vel heller ikke have lyst til godbidder?


  • #4   30. mar 2014 Ok, vi ser hvad der sker ^^ Så håber jeg han bliver mere frisk til i morgen, for har ikke lyst til at sende ham hjem til svigerforældrene, hvor han egentlig bor i hverdagene, lige for tiden, da de ikke rigtig tager sig af hundene smiley Og jeg kan slet ikke klare tanken, om at han har det dårligt, og bliver sendt derhjem til en hyper Mitch og manglende opsyn smiley

    Men nu beholder vi ham til i morgen, eller længere hvis det skulle blive nødvendigt, og så håber vi det bare er noget midlertidigt ^^

    Tak, for svar! ^^


  • #5   30. mar 2014 hvad med vand, drikker han?

    Synes ikke det lyder til noget med maven, men smerter generelt kan ofte følges med kvalme, så selvom det er i benet så kan det sagtens være derfor han ikke er sig selv... og selvom han ikke reagerer på din undersøgelse er det ikke det samme som der ikke er noget der ...


  • #6   3. apr 2014 Han havde det lang bedre om aftenen, og jeg blev hjemme dagen efter, da jeg alligevel var dårlig, og holdt øje med ham dér ^^ Der var ingenting, og han spiste lystigt, da han fik sat en smule mad foran sig, og bad endda om mere, så jeg er ret rolig nu ^^

Kommentér på:
En smule bekymret....

Annonce