{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
716 visninger | Oprettet:

Forslag til indhold på min hjemmeside {{forumTopicSubject}}

Hej alle,

Jeg mangler lidt feedback på hvad min side www.hundeoutlet.dk kunne indeholde for at den bliver optimal.

Vi beskæftiger os primært med at udvælge og finde de skarpeste priser på kvalitetshundefoder og også hundelegetøj mm.

Det kunne være fedt hvis I ville komme med lidt ønsker til hvad sådan en side kunne indeholde. smiley

Rigtig god dag.

Mvh Anders


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forslag til indhold på min hjemmeside
  • #1   20. sep 2018 Der mangler en hel masse godbidder - mere og andet end oksehudsben! Snacks af tørret kød, bløde træningsgodbidder osv.

    Og så mangler der da i dén grad indholdsfortegnelser på foderet! Jeg forstår slet ikke at man kan sælge foder, uden at oplyse hvad der er i smiley En lækker bonusoplysning på foder, er at oplyse hvor mange kalorier/kilojoule der er i.

    Og så mangler der sæsonudstyr. Vi går imod den mørke, kolde og våde tid, så masser af lys, reflekser, dækkener (det behøver ikke være mange forskellige modeller), håndklæder/tørretæpper m.m.


  • #2   20. sep 2018 Det er faktisk super irriterende når hjemmesiden ikke har indholdsfortegnelse på foder. Så skal man til at søge rundt efter den.. Så er det nemmere at købe det man kender eller bruge en side der gider give de oplysninger.

  • #3   20. sep 2018 Priser der ikke pludselig er ca. 10kr dyrer, når man kommer varen i kurven... ville i min optik pynte gevaldigt på det.

    Prøv selv med sportsman pride foder og gilpa..


  • #4   20. sep 2018 Jeg er forvirret. Hvis jeg smider gilpa hundefoder i kurven, så ender jeg pludselig på gilpas side?

  • #5   20. sep 2018 Det kan også være det her emne bare er en ren reklame og han egentlig er ligeglad med ideerne smiley

  • #6   20. sep 2018 #5 I så fald tænker jeg lige han har mistet en del potentielle kunder smiley

Kommentér på:
Forslag til indhold på min hjemmeside

Annonce