{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BARF
  • #1   29. sep 2018 Vi fodrer med 50 % mush og 50% tørfoder. mush kommer i kødboller og hvis man køber 10 kg kasser kommer det i sådan nogle plader af 250 g stk.
    Jeg er mega glad for det, mega nemt at have med at gøre og man skal ikke stå og skære pølser ud som ved vom


  • #2   29. sep 2018 Åhhh nej et nuttet billede. Jeg håber ikke, at han skal grilles som helstegt "pattehund"

    Det meste barf jeg køber er datovarer i butikkerne, så er der kød når vi slagter på arbejde, samt at jeg både har forbindelse til både jægere og fiskere. Det er ret sjældent at jeg køber færdigblandede pakker. Jeg giver ikke tilskud.

    Taliban og hendes forgænger blev barfet på fuldtid og deres blodprøver var altid ok.
    Gaddafi bliver kun barfet på halv tid, resten er tørfoder, for hvis jeg giver ham råt om morgenen, så spiser han det ikke, men gemmer det alle mulige steder, og jeg gider ikke at lede efter råt foder når jeg kommer hjem fra arbejde.
    Jeg har engang haft en rå sildefilet gemt i en støvle, som jeg først opdagede da en begyndte at stinke.


  • #4   29. sep 2018 ingen færdig pakker her smiley bestiller rent kød/indmad/ben

    tilskud bruger jeg Udo's choice olie og Djurhälsa vitamin.

    hovedsageligt køber jeg mit barf hos Das Tierhotel.
    men også dato vare i diverse butikker omkring hvor vi bor smiley


  • #7   29. sep 2018 Stine: Spiser pigerne så vær en bolle på 250g? Har også fået anbefalet MUSH, men synes butikkerne her omkring virker lukkede og/eller ikke længere forhandler det (ligner det online). Gad også helt det blev leveret herhjem til så jeg ikke skal slæbe 10-20kg kød og knogler hjem hver 14 dag smiley

    Anni: Nej, hun er forskånet for at blive helstegt pattehund smiley Men hun plukker gerne æbler i haven og suser ind med for at spise smiley
    Haha ej ok, nej det fungerer jo ikke at du har sild i skoene smiley Har dine en madplan?

    Maj-Britt: Og det siger næsten sig selv du nok ikke giver tilskud når de er på halv-barf smiley Gør du som anbefalet ift indmad/fedt/kød/ben mv når man barfer fuld tid?

    Malene: Har du en madplan man må se? smiley

    John: Tænker du over ratio ift fedt/indmad/ben? Jeg tænker oksemix er det hele blandet? Har bestilt kødben fra hundeparadiset før smiley Bor dog IKKE i nærheden *gg*

    Charlie: Tilskuddet, får du også det hos rigtig hundemad smiley ? Kommer i deres eget "rigtighundemads mærke"? Når jeg kigger på nettet ligner det at de har 2-4 slags barf mærker.


  • #8   29. sep 2018 nej altså det er pladerne der vejer 250 gram, det er kun hvis man køber 10 kg af gangen, at man får pladerne.
    Jeg har kun købt poser ind til nu og der får man kødboller på 25 g stk.
    der får trille 3 og Vika 4 hver aften.


  • #9   29. sep 2018 Haha, jeg kan høre at du ved hvor meget jeg typisk køber ind smiley smiley
    Ganske nemt hvis det er i små kødboller, på den måde dér


  • #10   29. sep 2018 ja men jeg køber også ind 10 kg for eftertiden, havde bare ikke plads i min fryser

  • #12   30. sep 2018 Stine: Kender det godt *gg* Men jeg har jo fået tiltusket mig en kummefryser smiley

    Charlie: Okay, tak! smiley


  • #14   30. sep 2018 jeg køre ikke sådan rigtig madplan men tager bare ud.
    der er desværre ikke rigtig nogen af vores hunde der gider store ben - så for at være sikker på de får ben køber jeg sådan nogen små 50 grams "nuggets" i poser af 1 kg.

    så fx :

    Aika - 350 gram aften
    Keiko - 500 gram aften

    mandag - kyllinge ragout med hakket kyllingeryg (100 gram kyllingeryg, resten ragout)

    tirsdag - noget rent kød (hest, lam, kalkun fx)

    onsdag - Noget rent kød + lidt hakket ben (kyllingeryg, kyllinge halse, kalkun skrog osv)

    torsdag - Noget rent kød + lidt indmad

    fredag - Noget rent kød + lidt hakket ben

    Lørdag - noget rent kød

    søndag - indmad/hjerte blanding + hakket ben.

    det sådan cirka noget alla hvordan en uge kan se ud.


  • #15   30. sep 2018 noget rent kød er selvfølgelig også med fedt på smiley blot ment som det ikke er indmad eller ben på.

  • #16   30. sep 2018 Hvis det skal være nemt, er RH - Bellas favorit pakkerne sagen. de kommer udskåret i skiver, hvor hver skive vejer 30 gram. Så er det bare at tælle det rigtige antal op. Det er dog ret dyrt.

    Ellers er foderet fra barf-foder.dk glimrende, men det kan være ret ulækkert at stå med, hvis man vil pakke det om, og noget af det udsender en lugt der minder rigtig meget om stank... Det irriterer mig også at danske forbrugere bliver forhindret i at bruge den tyske hjemmeside, og at priserne på den danske er 10-15% højere! Det fik mig til at skifte mærke, men foderet er som sagt udmærket.

    Vores Luffe har trivedes fint på begge dele, men er nok blevet lidt træt af de 4 varianter der findes af dee omtalte skiver, så nu er vi skiftet over til foderet fra fodergrossisten.dk, som leveres i frosne pølser (ikke mindre end 10 varianter!). Luffe er glad for det, men jeg kan selvfølgelig ikke sige noget om langtidsvirkninger.

    Vi giver ben mindst 1 gang om ugen. Det kan være en grisefod, oksehale, okseribben, hjorteben, kaninben, lammeben o.l.. Vi giver IKKE ben fra de bærende okseknogler, da vi har opdaget at det slider en del på tænderne.


  • #19   30. sep 2018 Maj-Britt: Nå leverer de ved IkeA? Har haft bestilt en gang før, en kæmpe kasse knogler *griner* men det var med fragtmandslevering

    Malene: Fedt du gad skrive eksemplet smiley Her er hverken store eller små ben ikke et problem *gg* alt bliver markuleret til støv smiley

    Kim: Tak for at dele KIm - altid godt med tips og tricks smiley

    JohN: Ja, dét er dælme en fin pris!!

    Stine: Okay, har du gode erfaringer med dét Hhansen? Jeg ser at det ikke er i "umulig" afstand fra mig, så måske det er billigere end hundeparadiset - medmindre man er med på en levering her på sjælland smiley


  • #20   30. sep 2018 så kan rent kød + hakket ben jo nemt ombyttes til et kødfyldt ben smiley
    mine gider desværre ikke, jeg synes ellers det er så fedt at give dem et lækkert ben.

    Men keikos mave kan slet ikke tåle det smiley han får SÅ hård mave.
    og han er heller ikke så vild med det
    Aika glor på mig som om jeg er idiot smiley


  • #23   1. okt 2018 Fedt! Min opsamlingsplads er også Ikea smiley Ved du hvornår han typisk kommer dertil? smiley

  • #25   1. okt 2018 Det gør jeg lige smiley Tak!

  • #27   1. okt 2018 Så tror jeg da næsten det er et besøg værd smiley

    Nu i er her - et kyllingeoverlår (de store), tæller det som "bendag"?


Kommentér på:
BARF

Annonce