{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.040 visninger | Oprettet:

nattøj til hund {{forumTopicSubject}}

Der skulle vel ikke sidde nogle her inde med gode erfaringer inde for nattøj til hunde?
Og inden nogle i forargelse over at jeg kunne finde på at udstyre min hund med det, falder ned at skolen, skal det lige siges at grunden til at jeg overhovedet spørger er fordi jeg vurderer at det vil være til gavn for Cleo frem for til gene.
Cleo bliver 14 år i næste måned så hun er ikke en ung dame mere. Hun har Cushing syndrom og derfor skal hun være på en meget fedtfattig diæt og er derfor meget slank, desuden har hendes tidligere ubehandlede cushing gjort at hun er meget tyndpelset. Sidst men ikke mindst så blev hun, som mange af jer sikkert ved, bidt af en hugorm for 14 dage siden . Hun et helt okay og glad igen - men giften var hård bl.a. ved hendes hårsække og derfor taber Cleo pelsen på benet, maven og lidt på siderne (hvor meget hårtabet spreder sig ved vi endnu ikke). Så alt i alt er hun meget lidt pelset (den varmer i hvert fald ikke ret meget) samtidig med at hun er rimelig slank (2.8kg) og nu går vi en noget koldere tid i møde.
Hun har i de sidst 13 år og 9 måneder sovet i min seng og det bliver kun ved med. Men det samme gør Salik og jeg og vi kan simpelthen ikke hold ud til at have det så varmt som Cleo gerne vil. Hun sover under dynen men får hun rodet sig ud er jeg nu flere gange vågnet ved at hun ligger og ryster og er iskold. Sådan skal det ikke være.
Derfor overvejer jeg at lade hende sove med et dække eller lignende. Jeg har overvejet det bløde dækken fra back on track men er lidt i tvivl. Cleo har et almindeligt back on track men hun HADER det fordi det gør hendes numse(hul smiley ) så det kan hun ikke gå med. Så er de bløde på samme måde synes jeg ikke hun skal udsætte for det smiley Ting med ærmer i dur heller ikke, hun får sine ben ind i dem. Desuden skal det hun skal have at sove i være helt blødt og uden irriterende spænder, knapper og lysnåse osv. altså så komfortavmbelt som overhovedet muligt. Jeg tænker der måske sidder nogle ejer af hårløse vapser og har nogle gode ideer til meget komfortable dækner/trøjer eller lignende (heldragter dur ikke) Vi er helt ligeglade med om det er dækner, trøjer, farve osv. bare det ikke genere hende spor for så må Salik og jeg svede videre smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nattøj til hund
Kommentér på:
nattøj til hund

Annonce