{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
949 visninger | Oprettet:

En lille "solstråle" historie... {{forumTopicSubject}}

Jeg shar tidligere fortalt om hvordan allergien blev en del af mit liv (desværre). Men vil da lige give jer fortsættelsen her.

Inden jeg fik Milo fik jeg konsateret at jeg IKKE havde allergi overfor hunde - på nogen måde.
Så fik jeg min lille guldklump, og efter 14 dage, begynder jeg at ane mistanke om at jeg ikke kan tåle min lille skat.... - ganske rigtigt :o( Lægen tester, og denne gang er jeg positiv overfor hund... snøft...

Men NEJ, fa**** nej om jeg vil af med min hund. Jeg vælger at leve på øjendråber og næsespray det første stykke tid, men dropper det efter første "dosis".

Nu er der gået lige knap 2 år, og en ny allergitest er taget.. NEGATIV for hund... WEEE.... (ja, jeg er godt nok et meget mærkeligt menneske :oP )

Men det er da rart at viljen kan sejre allergien :oD

Ville godt nok have hadet mig selv, hvis jeg var gået af med Milo... Er godt nok glad for at jeg er så skide stædig.. hehe

Så alle.... hav det i bagtankerne... det er ikke altid allergi behøver at være årsag til at din elskede hund må forlade dig ;o)

God dag til ALLE!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En lille "solstråle" historie...
  • #1   29. mar 2007 Aiiij hvor godt gået *SS*


  • #3   29. mar 2007 Dejligt ;o)
    Er din hund gået over til barf..har hørt det ka hjælpe både hund og ejer med allergiproblemer...


  • #4   29. mar 2007 Dejlig historie:-)

  • #5   29. mar 2007 Nej det er han ikke... jeg overvejer det for tiden (men er igang med at sætte mig ind i tingene ang. barf), så det er ikke engang det der har været årsag...

    Jeg fik også af vide at jeg kune få det indsprøjtninger. Men ville vente og se tiden an. For synes det var meget tid og penge der skulle invisteres i det (men KLART at jeg ville gøre det, som en sidste udvej).

    Men dejligt at jeg ikke brugte 3000-5000 kr. på det, når jeg nu selv har udviklet mit imunforsvar :oP


  • #7   29. mar 2007 lækkert at du bestemte dig for ikke at komme af med milo..
    og totalt lækkert at du nu kan tåle milo

    var engang til et fordrag med en hypnotisør(staves??) og han sagde at mange allergier kunne hypnotiseres væk, da det var en ide man havde foet i sit hovede....

    aner dog ikke om det passer men det er da lidt spændenede hvis det e rrigtig...


  • #8   29. mar 2007 Hehe... det lyder specielt... kunne være godt hvis det var sandt :o) men er også bare lykkelig... for sådan noget "dumt" noget skal ikke være årsag til at min lille uldklump skulle have nyt hjem... han er MIN... KUN min :oP hehe

  • #9   29. mar 2007 hvor er det dejligt for dig:)

    jeg vil også sånn bare bli kvitt min allergi:p..kan ikke tåle nogen af mine dyr(hund, hest og kat) samt div andre ting:( jeg tar dog pille flere gange om dagen:(


  • #10   29. mar 2007 Hejsa... Jeg har selv oplevet det med allergien... Efter vores hund døde gik der et halvt års tid og så kunne jeg ikke tåle hunde overhovedet... Jeg flyttede så til Australien (boede hos en familie med 2 aussie vovser) og døjede med min allergi de første 14 dage, hvorefter det mirakuløst forsvandt!! Efter jeg så er kommet tilbage til DK er det desværre kommet igen :S... Skal selv have vovse til sommer, og satser nu stærkt på at det forsvinder igen!

Kommentér på:
En lille "solstråle" historie...

Annonce