{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
852 visninger | Oprettet:

en lille solstråle i hundenes verden {{forumTopicSubject}}

Da jeg fik tilbudt buffy for 2 år siden, vidste jeg ikke hvad jeg gik ind til, vidste ikke engang hvad en amrikans bulldog var... så der skulle selvf undersøges en del.. da vi modtog buffy fulgte hendes parpire med.. så tænkte at jeg ville ringe til hendes avler, han måtte da kunne fortælle mig en del om racen.. Han blev både glad og ked af det da jeg ringed.. han vidste ikke at buffy havde været så mange steder (vi er nr 7 ejer) men han var meget glad for at høre at vi nu havde hende og at vi ikke sælger hende vidre... han sendte os enda hvalpe billeder af hende, og gav os mange gode råd,.. men at have buffy var bestemt ingen dans på roser, med buffy fulgte en masse adfærdsproblemer og ikke nok med det sprang hun sit korsbårn kort efter vi fik hende.. det var en lang og sej hindring at komme over, buffy havde også allergi, og hun fik nogle andfald, som godt ku ligne elepsi, jeg ringed til avler for at fortælle de knap så gode nyhedder, han blev utrolig glad for at jeg ringed, men utrolig ked af at buffy fejled alt det.. han sagde enda at hvis vi beslutted at give buffy fred ville han godt give os en ny hvalp til halv pris...Jeg fik buffy ganske gratis, så syntes det er flot af avler at tilbyde os en hund til halv pris, hans grund var at vi havde taget os så godt af buffy at han kun ville være glad for at vi fik en af hans hvalpe... kanon indstilling til tingene.. tænker på hundene frem for penge...

men historien ender lykkeligt... buffy er kommet sig 100 % efter sin opration.. hendes allergi er næsten forsvundet (tror det har været stress) hendes andfal.. tjaa det er ihvertfald ikke elepsi, det sker yderst sjælent med flere måneders mellmrum, og hun er ved fuld bevidsthed når det sker, og man kan stoppe det ved at røre ved hende, andfaldet vare ca 3 sek. så læge det ikk bliver værre lader vi det være ved det....

buffy har det utrolig godt i dag, hvis jeg tænker på den hund jeg fik ind af døren, hun var en potentiel avis overskrift.. i dag er hun den gladeste dejligste lallede prinssese... og ku ikke drømme om en bedre ven


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  en lille solstråle i hundenes verden
Kommentér på:
en lille solstråle i hundenes verden

Annonce