{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.085 visninger | Oprettet:

Lars H
Lars H
Tilmeldt:
29. nov 2018
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

Erfaringer med at tage hunde med på ferie? {{forumTopicSubject}}

Hej Alle!

Jeg har en Bulldog, som jeg elsker at have med mig på mine ferier. Jeg har dog kun haft den med på mine ture herhjemme i Danmark. Normalt tager vi på hundevenlige hoteller og ligenende, men nu når det bliver så mørk og koldt i Danmark, drømmer jeg om en tur sydpå og jeg har set at man kan leje hundevenlige feriehuse.

Derfor ville jeg høre herinde, om der er nogle af jer der har erfaringer med NOVASOL? De har iføle deres hjemmeside hundevenlige feriehuse?:

https://www.novasol.dk/ferie/ferie-med-hund

Er der nogle herinde som har erfaringer med dette firma eller andre? Skriv gerne med tips, tricks og anbefalinger!

Venlig hilsen
Lars smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Erfaringer med at tage hunde med på ferie?
  • Mathias M
    Mathias M Tilmeldt:
    okt 2018

    Følgere: 5 Emner: 13 Svar: 373
    #1   29. nov 2018 Sådan kan man også forsøge at få kunder. Det er faktisk smart smiley

  • Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    nov 2018

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #2   29. nov 2018 Hvis du antyder, at jeg har nogen form for forbindelse til det ovenstående firma, så må jeg desværre meddele dig at dette ikke er tilfældet. Jeg er faktisk oprigtigt interreseret i, at finde en god ferie til min familie og jeg, hvor vi kan medbringe vores hund. Derfor ville jeg blot høre herinde, om der var erfaringer med dette firme, da jeg ønsker at få det optimale ud af vores ferie. Det håber jeg er okay?

    Fortsat god dag.


  • #3   29. nov 2018 har været i et af deres sommerhuse uden hund om vinteren og var ret godt tilfreds.

  • #4   29. nov 2018 jeg har prøvet og været tilfreds. Jeg synes at sommerhuse er en god ferie mulighed for hunden, og ville i så fald altid tage den med. Ziva er med os i sommerhus.

    Hvis det var til et varmt land, ville jeg hellere lade hende passe end at få hende til at synes det var sjovt at gå rundt i en spansk by i 30 grader. Vi kæmpede rigeligt sidste sommer.


  • Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    nov 2018

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #5   29. nov 2018 Tak for dit svar! Når jeg siger sydpå, mener jeg Sydtyskland eller Belgien smiley Har bestemt ikke tænkt mig at lade ham vade rundt i 40 grader!

  • #7   29. nov 2018 Jeg har kun haft mine med på ferie i DK (hotel, sommerhus, campinghytte, camp-let) og så en enkelt gang i sommerhus i Sverige. ELSKER at holde ferie med hundene.
    Så vidt jeg husker, har det dog oftest være med booking gennem Dancenter eller Sol og Strand smiley


  • Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    nov 2018

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #8   29. nov 2018 Tak for svar! Jeg tager et kig hos dem smiley

  • #9   29. nov 2018 Husk pas og der kan være særlige regler.
    I Sverige har de anderledes regler til hunde i bur - og meget særlige mål på burene i bilerne. I Tyskland skal visse racer bære mundkurv, til gengæld er de oftest velkomne alle steder - og spisestederne.

    Ønsker jer en rigtig god tur smiley


  • #10   29. nov 2018 Eller via privat udlejning - vi har flere gange benyttet os af Novasol, men de seneste gange har vi vovet os ud i privat udlejning og ikke haft problemer med nogen af delene. F.eks. via https://www.facebook.com/groups/471893016337886/

    Flere campingpladser har også hundevenlige hytter/mobilhomes.

    Og som andre skriver, Tyskland er bare mere hundevenligt når det kommer til hvor hunde må komme med, dog undtaget visse strande.


  • Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    nov 2018

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #11   29. nov 2018 Mange tak for de mange tips. Jeg vil helt sikkert kigge nærmere på en lille ferie i Tyskland, nu hvor I roser det så meget. smiley

  • Hunden
    Hunden Tilmeldt:
    jan 2013

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 492
    #13   29. nov 2018 Vi har mange gange været i Tyskland på ferie med vores lille hund.
    Det er fantastisk.
    Vi booker altid gennem Dancenter.

    Vi har også været i Polen, hvilket også kan anbefales.

    Spanien, har vi også haft hund med til flere gange, dog i yder sæsonen, hvor der er omkring 25 grader. Med stor succes. smiley

    Der er mange muligheder for ferie med hund rundt omkring, og Tyskland er virkelig lækkert. Og som flere skriver, hunden er velkommen de fleste steder, selv på de fineste restauranter.


  • Mette S
    Mette S Tilmeldt:
    feb 2021

    Følger: 1 Svar: 1
    #14   15. feb 2021 Hej;-)

    Vores hunde rejser med os over alt;-) og folk som bliver forarget og siger, at det ikke er i hundens tarv skal vide, at vores ene hund ikke trives i pleje eller i pasning - han elsker at være med på farten!

    Vi har både været i sommerhuse i DK, på campingferier, sommerhuse i Ungarn og på storbyferie i Prag med vores Kleiner münsterländer og Papillon! Det er en livsstil for os og vores hunde!

    Prag kaldes for hundenes hovedstad og det er FORSTÅELIGT! Hundene må være på campingpladser, de fleste hoteller, på restauranter og i deres kæmpe Zoologiske have;-)... alle tjenere kommer tilbydende med vand og små snacks??...

    Ungarn: mange sommerhuse har store indhegnet grunde og det er dejligt! I Ungarn ved Balatonsøen har de noget helt unik; hundestrande som er HELT på hundenes vilkår! Det er indhegnet både rundt omkring,.. der er badebro og det skønneste krystalklare vand! Der er hundesenge med skydække og masser af plads til hundens gæster (os). Vi NYDER at bade med vores hunde! Især vores kleiner som er en fantastisk svømmer!

    Prøv det hvis I har mod<3


Kommentér på:
Erfaringer med at tage hunde med på ferie?

Annonce