Gode råd søges.. {{forumTopicSubject}}
Hejsa..
Nu har jeg brug for nogen gode råd...
Min veninde har en rottweiler, som vi skal passe i en længere periode, da de ikke må ha to hunde der hvor de bor nu. Så vi skal ha ham til de finder noget andet...
De søger et hus her på Fyn til max 1.300.000 kr, hvis nogen lige kendte til et.
Nå men det er ikke problemet..
ham vi skal passe er en han hund, og ca et år, han kan nemt med Cosmo, når vi er der, men hvad når vi ikke er der?? Det ved jeg ikke lige hvordan jeg skal forholde mig til...
Cosmo er normalt i bur, da han ikke kan li at være alene hjemme (Har prøvet alt, og det er i sammenråd med min træner)
Men skal vi bare lade dem gå sammen i hele huset eller skal vi smide rottweileren i garagen, da vi ikke kan lukket andre døre end den til wcét og soveværelset, og der vil vi ikke ha ham... Vores garage er pænt stor og der er varme på derude, fjerner selvfølgelig alt hvad han ikke må spise, bare for at være på den sikrer side..
Er det den beste idé eller har i en anden????
Og hvad med mad, Cosmo er ikke ret madglad men det er den anden, hvordan skal jeg gi dem mad???
jan 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 31 Svar: 154
Det med hundene, så skal den ene da bare have mad udenfor, og den anden indenfor. Min hund er heller ikke særlig madglad, men når han er sammen med mine forældres to hunde, så spiser han, fordi han ikke vil have at de spiser hans mad. Så måske din hund begynder at spise helt automatisk, når din venindes hund kommer hjem til jer.
nov 2006
Følger: 62 Følgere: 63 Hunde: 6 Emner: 84 Svar: 6.988
aug 2005
Følger: 67 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 272 Svar: 3.234
Vi havde en hund på besøg i tre dage, en tæve, og det gik bare rigtig godt...
Tyson plejer at være alene i køkkenet når han skal være alene hjemme, vi kan jo så godt nok lukke af i huse. Og der var de så bare begge to, hvilket gik rigtig godt!
Når de skulle spise, spiste de i hver sit rum, meen tror nu at hvis jeg skulle have haft hende i længere tid, så skulle de bare lærer hvis skål der var hvis!
Hvis jeres garage er ligeså lækker at være i som eks. et køkken, så kan jeg ikke se noget forkert i at i evt. lukkede begge hunde derud, med en masse tæpper og noget legetøj, synes da det vil være ganske fint.
En helt anden ting er at jeg tror at i kommer til at savne at have to hunde, når i aflevere den anden tilbage... Tyson hyggede sig bare så meget da vi havde hende på besøg, og der var en dejlig ro over dem når de var inde i huset, vi var jo lidt bange for at der blev en værre larm, men slet ikke, det gik helt af sig selv!
Ved ikke om i kan bruge det her til noget, men tag det i kan bruge og glem resten...
nov 2006
aug 2005
nov 2006
dec 2005
Følger: 40 Følgere: 40 Hunde: 2 Emner: 72 Svar: 413
Men jeg har set to store hanner slås og det er ikke noget kønt syn, de stopper først når den ene ikke rejser sig mere, eller de bliver stoppet, så de får mad når vi går om morgen ellers må jeg træne skiftevis med dem, også må de få mad på denne måde.
Tør ikke tag nogen chancer..
Vil aldrig kunne tilgive mig selv...
aug 2005
Nej du har sikkert ret...
Kender jo ike selv til at have to hanhunde, men Tyson har en masse legekammerater, som er hanhunden og de fungere rigtig godt sammen, men jeg kan godt følge det du siger med at den ene jo er på hjemmebanen...
Nu ved jeg ikke hvor længe de skal passe ham, men hvis de skal have ham i mere end en måned, bliver det jo på en måde oz hans hjem og så er det vel ikke sådan at den ene er mere på hjemmebane end den anden?
nov 2006
aug 2005
Jeg havde mange bekymringer inden jeg prøvede at have to hunde sammen, og spurgte alle mulige til råds, men da hun så kom her gik det hele egentlig bare af sig selv...
Endnu engang; det er altså virkelig flot af jer!!!!
aug 2005
Gode råd søges..