{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
885 visninger | Oprettet:

PAS PÅ I SØNDERMARKEN (KBH.) {{forumTopicSubject}}

Hej alle.... nu skal i høre hvad jeg lige har fået at vide fra pålidelig kilde.....
I Søndermarken (ved Valby bakke)... holder der en stor gruppe ( yngre fyre) til, der træner bidearbejde (kamp træning siges det) ... i det hele taget er deres adfærd og udstråling suspekt.... parkens øvrige hundeluftere føler sig mget utrykke ved deres tilstedeværelse... fordi fyrenes hunde ved flere lejligheder har overfaldet andre hunde i parken.... (nogle med døden til følge)....

hvis i lufter jeres firbenede i Søndermarken... så pas på jeres hunde... og hvis i ser noget mystisk... så ring til politiet.... det er vigtigt at de (politiet) ved hvad der foregår...

Lykke


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  PAS PÅ I SØNDERMARKEN (KBH.)
  • #1   19. apr 2005 det er så synd for hundene....
    harder mennesker deer ka være så onde!!!


  • #2   19. apr 2005 Tusinde tak for det her indlæg... Vi har nemlig snakket om flere gange at prøve at tage i søndermarken og gå, men det er heldigvis ikk blevet aktuelt endnu! Og det bliver det nok aldrig, tror jeg!

    Sådan nogle mennesker burde få en rigtig HÅRD straf..
    Vi har selv haft et problem her hvor jeg bor, med nogle udlændinge og deres pittbul.. Og de gik og opfordrede folk til hundekamp osv.. ret ubehageligt.. det var så slemt at jeg ikk turde gå ud med Tyson alene, da deres hund løb løs, og de kunne ikk kalde den til sig! Og når de så fik fat i den, sparkede de den SÅ hårdt i ribbene... Det var så skrækkeligt!


  • #3   19. apr 2005 Jeg kan slet ikke ha det....er de nu også begyndt at træne kamptræning til offentlig skue....hvad fanden foregår der i øverste etage...og hvor er politiet henne....mit hjerte græder både over de hunde der bliver angrebet/og deres ejere men også over de hunde der bliver trænet

  • #4   19. apr 2005 Men det er bare så ærgeligt, for Politiet gør næsten ikk noget... de ville have at JEG skulle følge efter dem og lege detektiv og finde ud af hvor de boede, og jeg skulle først ringe igen når jeg vidste hvor de boede... Lidt latterligt...

  • #5   19. apr 2005 så hvis man oplever det i søndermarken, burde man ringe til ham her i stedet for politiet.. han rykker oftest ud med det samme..

    Axel-Erik Sørensen
    Gl. Køge Landevej 268, 3. B
    2650 Hvidovre
    Tlf. 3649 4503
    Fax 3677 4503
    Mobil tlf. 4086 4503


  • #6   19. apr 2005 Lea...totaaaaaaaaaaaalt latterligt...du skal sgu da ikke rende rundt og gøre deres arbejde....hvilken frækhed....næ det er nok det der er hele hagen ved det...politiet gider ikke at tage sig af den slags sager.....

  • #7   19. apr 2005 hvem er han


  • #8   19. apr 2005 ja... jeg er bange for at al den fokus der har været på hundekamp i tv.... også giver de forkerte mennesker gode ideer`....
    Lea det er netop den type mennesker du omtaler...der også er i Søndermarken.... en af dem skal have stået og pralet med at han har snittet sin Pittbull bl. op i mundvigene for at den skulle få bredere mund (... og det sku så være sejt...eller?? ).... nå men det er den type genièr der er tale om.....


  • #9   19. apr 2005 Tina:.. Tjek hans hjemmeside.. han gør bare så meget for dyr, der har det skidt!

  • #10   19. apr 2005 Lykke: Stop jeg bliver dårlig....puha....hold kæft en psykopat

  • #11   19. apr 2005 Hov

    http://www.dyreret.dk/


  • #12   19. apr 2005 Lea: må jeg be om link til hans hjemmeside

  • #13   19. apr 2005 Lykke:.. Hold kæft en idiot... Vi har også fået tip om der foregår hundekampe i vestskoven, her i albertslund... der er nogle der har hængt reb op i et træ, hvor deres hunde så bider i rebet og så giver de dem energi drikke.... ubehageligt!

  • #14   19. apr 2005 vil lige til Politiet`s forsvar sige at jeg har talt med en kvindelig betjent...om netop den her type problemer.... hun sagde meget klart at det med hundekamp osv. er noget politiet tager MEGET alvorligt.... og at man absolut SKAL ringe hvis man ser noget .... hva enten det er direkte kamp eller bare træning.... alt vil blive undersøgt.... de (politiet) er meget oprørt over hvad der forgår rundt omkring....

    Lykke


  • #15   19. apr 2005 Okey.. men så vil jeg bede alle Lade være med at ringe til Glostrup politi.. de tager det ikk alvorligt!

  • #16   19. apr 2005 Bodil:.. Godaften! smiley
    Tjek hans hjemmeside... Han er suveræn god... Skal lige ud med hunden, er tilbage om lidt!...

    Og det bedste med ham er, at han lægger ikke skjul på noget som helst! smiley


  • #17   19. apr 2005 hensigten med ham gutten fra "dyr`s ret" er helt fine...men jeg synes ikke det er en sag for ham alene.... de fyre er MANGE og jeg tror det vil være mere sikkert hvis det er politiet der tager sig af det..... de drenge er ikke guds bedste børn....

    Ja Lea... det du beskriver med træerne med reb i...det er det samme der foregår i Søndermarken.... derudover giver de hundene steoider (hormoner)...så de kan blive store og psykotiske....

    Lykke


  • #18   19. apr 2005 hold kæft jeg bliver tosset... Men man kunne måske ringe til ham Axel og fortælle hvordan situationen er..? bare et forslag! Vi ringede til ham da vi havde problemer med den pittbul herude hos os... og vi har ikk set den efter.. kan så ikk sige om det er ham der har været i gang eller...?! men det håber jeg da!

  • #19   19. apr 2005 har også hørt at det er med sin hund`s liv som indsats hvis man vælger at lufte den i Nørrebroparken.... der skulle være rigtig skidt også..... kender en der har anskaffet sig en Stungun... i det tilfælde at hans hund bliver overfaldet....

    Lykke


  • #20   19. apr 2005 en Stungun (hvis i ikke skulle vide det)... er en lille "dims" med strøm i (50.000w).... den lammer ...men slår ikke ihjel.... god til Kvinder hi hi...

    Lykke


  • #21   19. apr 2005 ha ha ha ja.... med stængerne sprællende i vejret....

    Lykke


  • #22   19. apr 2005 Så er jeg tilbage!.. ja det er skrækkeligt at man næsten skal til at gå med "våben"...

  • #23   20. apr 2005 Ej pu jeg faldt lige over jeres indlæg - øv det er bare forfærdeligt - vi burde næsten prøve at tage i søndermarken jævnligt for at tjekke og uden hunde og så ringe til politiet med det samme - de skal bare fanges - vi andre er jo fuldstændigt forsvarsløse ligesom vores hunde er...
    det er bare for meget!


Kommentér på:
PAS PÅ I SØNDERMARKEN (KBH.)

Annonce