679 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Spørgsmål: Dansk/svensk gårdhund Spørgsmål: Dansk/svensk gårdhund

Har lige et spørgsmål.

Jeg var på besøg hos nogen i dag, og de fik så også andre gæster. Nå men en af de andre havde en dejlig lille hund med og jeg spurgte hvad det var for en. Og fik beskeden om at den var en dansk svensk gårdhund

Hmm.. Men den var bare utrolig lille af en dansk svensk gårdhund at være, og så er det jeg tænker, er der mini dansk svensk gårdhunde eller?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afmontering og rens af ventilationskanal, vådrum. Lejlighed øverst. 390 kr.
  • Montering af væghængt skænk 700 kr.
  • Ophægning af maleri i beton væg 1.000 kr.
  • Tilstoppet afløb i bad. 500 kr.
  • Shower sink water trap 1.000 kr.
  • Put a large tv up on a wall mount 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spørgsmål: Dansk/svensk gårdhund
  • #1   11. apr 2007 Hvor stor var den? Ideal højde for hanner er 37 cm + - 2 cm og 34 cm for tæver

• #2   11. apr 2007 Jeg har godt nok aldrig høret om det... Men jeg ved at der findes mange blandinger der ligner en rigtig Dansk/svensk, og hvor ejeren også har fået at vide at den er ægte... Kunne det evt være en mulighed...?

• #3   11. apr 2007 Ved ikke hvor høj den var, men den var både lavere og kortere end en normal dk/svensk gårdhund..

Ja det kan sagtens have været en blanding, men de virkede bare meget overbevist om at det var en ren dansk/svensk gårdhund..

Men det er ikke mere end et par uger siden jeg så en magen til da jeg var i kbh, den var godt nok købt i amerika (og spurgte ikk om det var dansk/svensk) men det lignede en, dog havde den kuperet hale, plus var ligesom den anden, lavere og kortere..

Det undre mig bare at nu har jeg set sådan en slags 2 gange..

• #4   11. apr 2007 hej Catarina.
    Hvis den er købt i Amerika er jeg næsten sikker på at det kan være enRatterie,de ligner dsg meget men er noget mindre ,og ikke så kraftige af bygning.

• #5   11. apr 2007 Hej Gitte, kan ikke finde nogen hunde med det race navn?

Kommentér på:
Spørgsmål: Dansk/svensk gårdhund

Annonce