{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
691 visninger | Oprettet:

Forskellige kosttilskud {{forumTopicSubject}}

Jeg har i den sidste tid brugt kosttilskud til alle husets fire hunde fra Innordic med rigtig god succes. Nu er der ikke længe til at der skal bestilles igen. Jeg kom i den forbindelse til at kigge lidt på de forskellige produkter der er rundt omkring og faldt over Opti Joint. Jeg har indtil nu blandt andet brugt StrongJoint fra Innordic, som må være det produkt fra Innordic som Opti Joint vel bedst kan sammen.

Jeg tænkte derfor på om der er nogen der har erfaringer med Opti Joint? Eventuelt holdt op imod andre lignende kosttilskud.

Derudover, hvis der er nogen der har erfaringer med Opti Joint, hvordan er doseringen så? Jeg kan se at der anbefales 2 måleskeer til en hund på 20kg. Er de to måleskeer svarende til 2g? I så fald er der nemlig stor forskel på hvor længe en Opti Joint holder i forhold til StrongJoint.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forskellige kosttilskud
  • #1   21. jan 2019 jeg bruger opti joint til mine nu og er lige gået over på strong joint, for synes ikke mine hunde ville spise det andet, og må indrømme jeg synes det synker hurtigt i bøtten, har en på 9,5 kg og en på 7,5 kg og ham på 9,5 kg har slidgigt og giver jeg mindre en en skefuld, begynder han at trække på benet.

    de er lige startet på det andet, og de spiste det med velbehag.


  • #2   21. jan 2019 Jeg er lidt forvirret Ansofie K, hvilket af produkterne er det du bruger nu?
    Forsvinder Opti Joint hurtigere end StrongJoint?


  • #3   22. jan 2019 jeg er lige gået over på strongjoint. opti joint skal han have meget af før jeg synes det virker optimal, så kan ikke følge vejledningen.

Kommentér på:
Forskellige kosttilskud

Annonce