{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hovawart
  • #1   16. apr 2007 Ja de har været i fjernsynet..

    De har en masse problemer med deres hunde.. det sagde de hvertfald i tv (ikke Howawart) men folk der havde købt hunde hos dem, som nu har hunde som både er døve og nogle endda døde, pga. indavl, og fordi de ikke har haft nogen kontakt med mennesker.. så en hund i tv som havde kroniske blødninger ud af øret, og dette tror de skyldes indavl..

    Hovawart udtale sig også selv, og sagde at de havde en fin kennel, men de har fået taget deres kennel satifikat fordi politiet har fundet det nødvendigt..

    Det er hvad jeg har hørt.. har ikke selv noget forhold til dem, så kan ikke komme med egne meninger, kun hvad fjernsynet har vist..


  • #2   16. apr 2007 Prøv at kigge på hvalpelisten på dkks hjemmeside.

    Den hvalpefabrik Sonja tænker på, har fået tilladelse til at drive kennel igen, fordi hundene ikke blev misrygtet. Derfor kan de stadig avle deres skrammel under forhold, som slet ikke opfylder dyrenes behov.

    Denne hundehandler er IKKE en DKK kennel


  • #3   16. apr 2007 Sonja M - hvis du er medlem af DKK og har modtaget det sidste nummer af medlemsbladet burde du læse lederen, hvor der står at man bør udtrykke sig efter egne erfaringer og have egne meninger - ikke hvad man har hørt andre sige -

    en hovawart er en udmærket race og jeg vil anbefale Marlene at gå ind på klubbens hjemmeside og se om der ventes hvalpe - har ikke link her men kan finde det hvis du vil have det


  • #4   16. apr 2007 Winther - ja troede det var den kennel som har været i godaften danmark, og lign

    Sorry Pia P.. smiley troede det var den kennel som hed Howawart.. smiley min fejl.. smiley og udtaler mig heller ikke om racer jeg ikke selv har haft eller haft kendskab til...


  • #5   17. apr 2007 tak alle sammen

Kommentér på:
Hovawart

Annonce