351 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Bufas har fået pip Bufas har fået pip

Her de sidste par uger, er den slået klik, for den kære Bufas, han blæser rundt i haven med 400 km i timen , og det er bare med at springe for livet når han kommer buldrende--- spørg bare Groggy!!, I Søndags da jeg var til træning med Groggy, fortalte kæresten mig, at Bufas havde brugt halvanden time på at hive , pivedyr, bamser, træktove osv osv ud i haven, og da alle tingene var derude, stod han og ventede på, der var en der gad at tage dem fra ham., da kæresten skulle ordne nogle ting ved computeren, ja! så kom han da bare derind med bamserne, og hvad han nu kunne finde. Nå, men Bufas skulle jo så til træning, en time efter Groggy, så vi kørte derop igen(der er kæresten der træner ham), men jeg er altid med for at se om alt går vel he he, men de stoppede efter 40 min. for Bufas var blevet forelsket, MEGET forelsket i en brun labrador, som er kastreret!! (og faktisk er det lidt sjovt, for Ugly var også meget forelsket i den, dengang han levede), nå!, men det endte med at Bufas stod og hoppede som en gummibold og hylede og skreg, så kæresten var ved at være lidt trøt af ham, så han valgte at stoppe træningen og få Bufas til at slappe af, han faldt dog også hurtigt ned igen. Men den kære Bufas er 11 mrd, og ja der er forår i luften, men jeg er ved at blive lidt bekymret, for man kan se han har tabt sig af alle de ture han tager. hvad gør jeg?????????

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bufas har fået pip
Kommentér på:
Bufas har fået pip

Annonce